Clenbuterol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Clenbuterol

Hallo,
    Ik vroeg me af of iemand wat leesvoer voor mij heeft over clenbuterol en dan met name met betrekking op astma bij mensen dus niet met hoofddoel de bodybuild wereld etc. Ik krijg namelijk alleen maar resultaten m.b.t. bodybuilding. Kan ook zijn dat mijn zoekskills gewoon ruk zijn natuurlijk.
    Alvast bedankt als iemand me hierbij kan helpen.

Groet,

Wat ik weet is dat het de luchtwegen verwijd en slijm kan verminderen en dat het daarom in sommigen landen voorgeschreven word oorspronkelijk is het voor paarden.

Comment

Originally posted by imation View Post
      Wat ik weet is dat het de luchtwegen verwijd en slijm kan verminderen en dat het daarom in sommigen landen voorgeschreven word oorspronkelijk is het voor paarden.

Ja klopt dit heb ik ook gelezen maar ik heb nergens gelezen Hoe dit zit met doseringen en eventuele bijwerkingen (waarom is het in Nederland bijvoorbeeld niet verkrijgbaar?)

Comment

ik ga zo wel even ( als het werk het toelaat) op pubned speuren. wat ik wel weet is dat de bijwerkingen van het gebruik bij bodybuilding het zelfde kunnen zijn als bij medisch gebruik. verhoogde hartslag ,zenuwachtig gevoel , hartkloppingen , levertoxisch etc.

Comment

Wellicht omdat het oorspronkelijk voor paarden is en bijwerkingen heeft? (gokje hoor, ik heb vooral kennis van 'psychische medicatie') Dat is vaak wel het geval bij bijv anti psychotica en anti depressiva die wel in het buitenland maar niet in nederland wordt voorgeschreven

Comment

Originally posted by imation View Post
            ik ga zo wel even ( als het werk het toelaat) op pubned speuren. wat ik wel weet is dat de bijwerkingen van het gebruik bij bodybuilding het zelfde kunnen zijn als bij medisch gebruik. verhoogde hartslag ,zenuwachtig gevoel , hartkloppingen , levertoxisch etc.
            Alvast bedankt voor de moeite.
            Kline dat lijkt mij inderdaad ook maar ik ben benieuwd naar de heftigheid van die eventuele bijwerkingen en de eventuele dosis voor medicinaal gebruik

Comment

aangezien het risico niet opweegt tegen de klachten... voornamelijk het gevaar voor het hart.
              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                aangezien het risico niet opweegt tegen de klachten... voornamelijk het gevaar voor het hart.
                Zijn deze klachten bij een lage dosis ook zo erg dan? En bij kort gebruik? Of heeft kort gebruik überhaupt geen zin als het gebruikt wordt als medicijn

Comment

Waarom geen salbutamol als je astma hebt??
                  Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post
                    Waarom geen salbutamol als je astma hebt??
                    Dat werkt maar tijdelijk en gebruik je wanneer je er last van hebt. Ik vroeg me dus af of clenbuterol voor langere duur werkt en preventief is. Plus ik was puur benieuwd naar de wetenschap / praktijk achter clenbuterol.

Comment

Salbutamol heeft hetzelfde effect als clenbuterol maar een kortere halfwaarde tijd en daarom veiliger in gebruik. Voor op lange termijn asthma behandeling lijkt me montelukast beter, maar vraag dit beter aan je huisarts.
                      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Het is verboden omdat er veel risico's aan hangen, en al helemaal als je met het stofje aan de gang gaat terwijl je er eigenlijk geen kennis over hebt.

Kan je dat dan echt niet zelf verzinnen nee?

Comment

Originally posted by xylometazoline View Post
                          Het is verboden omdat er veel risico's aan hangen, en al helemaal als je met het stofje aan de gang gaat terwijl je er eigenlijk geen kennis over hebt.

Kan je dat dan echt niet zelf verzinnen nee?
                          Dude, lees het topic eens alvorens zo te reageren tegen Diasog..
                          In between obsessed periods

Comment

Wat ik mij al een tijd afvraag, is:
                            Verhoogt clen alleen je metabolisme en daardoor zeg maar je onderhoud, zodat je 'meer kan eten'. Of doet het ook nog 'iets' met vetcellen zelf, waardoor deze makkelijker krimpen? Zal het eerste wel zijn maar ben benieuwd, zelfde geld voor T3. Ik weet dat DNP wel echt wat doet, maar dat is ook hels spul.

Comment

Any1?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X