Agressief na benentraining

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by inferno_0666 View Post
    Ik juist ervoor. Namelijk wanneer een of andere idioot curls staat te doen in het squat rack.
    Heel vervelend, waar ik mij heel erg aan kan storen is aan het laten hangen van de schijven aan een barbell terwijl ze zien dat je staat te wachten op je beurt. Grrrrrr...!!

Comment

Originally posted by Flabbert View Post
      Tijdens heb ik ook wel inderdaad maar dat heb ik bij elke training. Na de tijd geen last van. Ik durf nu iig niet meer met je te trainen gi haha
      Ach jij, jij legt me zo over je knie

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
        Heel vervelend, waar ik mij heel erg aan kan storen is aan het laten hangen van de schijven aan een barbell terwijl ze zien dat je staat te wachten op je beurt. Grrrrrr...!!
        Zeg jij er dan niets van?

Ik maakte een keer een opmerking daarover en die gast werd ook nog eens een beetje pissig. Ongelooflijk. Maar hij ruimde zijn troep wel op.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

De slaap problemen herken ik wel na een zware (been) training. Komt denk door dat je zenuwstelsel ook een klap krijgt te verwerken iedere keer. Agressief gevoel herken ik daarentegen niet. Wel ben ik soms wat geirriteerd door vermoeidheid. Misschien heeft het te maken door bijv. de comedown van de stimulanten in je pre?

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Zeg jij er dan niets van?

Ik maakte een keer een opmerking daarover en die gast werd ook nog eens een beetje pissig. Ongelooflijk. Maar hij ruimde zijn troep wel op.
            Nou.. meestal is de man in kwestie al weg voordat ik besef wat er gebeurd is
            En aan de andere kant ben ik bang dat het uit de hand loopt. Klinkt heel stom. Maar als ik weet dat er mij onrecht is aangedaan en dit beantwoord word met een boze uiting van de andere partij, doe ik er weer een stapje bovenop. Dit weet ik van mezelf, en ga dan vaak de confrontatie liever niet aan.

Comment

Benentraining is intensief, zeker als je voeding en rust niet helemaal op orde is. En het is toch niet gek dat sommige mensen bij vermoeidheid een korter lontje hebben?
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X