Inkoop dumbbells en plates

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Inkoop dumbbells en plates

Hoop dat dit de juiste sectie is.

Hallo, weet iemand waar je complete dumbbellsets (tot bijvoorbeeld 40kg) in 1 klap kunt kopen? Of importeren oid? Hetzelfde geldt voor plates (bijvoorbeeld zo'n 300-500kg in 1 keer). Ik kon er zelf namelijk niet heel veel over vinden (waarschijnlijk zoek ik verkeerd). Wel kan je bij Fitness-seller etc alles los kopen, maar ik vroeg me af of het ergens wat makkelijker kon

Marktplaats ben ik bekend mee

Alvast bedankt voor de hulp!

Als je echt flinke hoeveelheden nodig hebt bel zo'n bedrijf eens op en kijk of er wat afspraken gemaakt kunnen worden
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
      Als je echt flinke hoeveelheden nodig hebt bel zo'n bedrijf eens op en kijk of er wat afspraken gemaakt kunnen worden
      Staat idd ook op de planning, bedankt voor je input!

Comment

je kan 99% nooit maximaal trainen in een home gym...(frankey, 2015)

on topic: op DBB wordt ook nog wel eens wat aangeboden
        Last edited by Gus; 02-04-2015, 16:48.
        BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by wtfdennis View Post
          Hoop dat dit de juiste sectie is.

Hallo, weet iemand waar je complete dumbbellsets (tot bijvoorbeeld 40kg) in 1 klap kunt kopen? Of importeren oid? Hetzelfde geldt voor plates (bijvoorbeeld zo'n 300-500kg in 1 keer). Ik kon er zelf namelijk niet heel veel over vinden (waarschijnlijk zoek ik verkeerd). Wel kan je bij Fitness-seller etc alles los kopen, maar ik vroeg me af of het ergens wat makkelijker kon

Marktplaats ben ik bekend mee

Alvast bedankt voor de hulp!
          Is dit voor een homegym?

Comment

Originally posted by Gus View Post
            je kan 99% nooit maximaal trainen in een home gym...(frankey, 2015)

on topic: op DBB wordt ook nog wel eens wat aangeboden
            Haha ik zal dbb ook in de gaten houden, top!

Comment

Originally posted by diasog View Post
              Is dit voor een homegym?
              Niet echt een home gym meer een garage box a la rogue crossfit box. Heb ook naar rogue materiaal gekeken (wat die crossfitters ook allemaal hebben) maar dat is me veel te duur

Comment

Krachtapparatuur - Hastings Professional Dumbbells

Hier hebben wij ook onze set besteld 1 t/m 50 ... Goedkoper konden wij nieuw niet vinden veel 2e hands lifemaxx waren bijna net zo duur als deze. In de gym waar ik nu train hebben ze deze ook en zijn van goede kwaliteit blijven lang mooi en zitten vast !
                Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                  Krachtapparatuur - Hastings Professional Dumbbells

Hier hebben wij ook onze set besteld 1 t/m 50 ... Goedkoper konden wij nieuw niet vinden veel 2e hands lifemaxx waren bijna net zo duur als deze. In de gym waar ik nu train hebben ze deze ook en zijn van goede kwaliteit blijven lang mooi en zitten vast !
                  Ja zoiets bedoel ik ! Thanks voor de link!

Comment

alibaba.com. Echter is er altijd wel een minimale afname van 20/50 sets oid en importeren van zulke zware gewichten is waanzinnig duur, dus ik betwijfel of je er rendement uit haalt.

Comment

Hier kun je btw verstelbare dumbbells bestellen die tot 41kg per stuk gaan, mocht dat een optie voor je zijn. Dit zijn zo goed als zeker de goedkoopste die je kunt vinden in Nederland.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                        Hier kun je btw verstelbare dumbbells bestellen die tot 41kg per stuk gaan, mocht dat een optie voor je zijn. Dit zijn zo goed als zeker de goedkoopste die je kunt vinden in Nederland.
                        Dat iss een goede optie, ziet er ook nog bruut uit haha. En bedankt van Alibaba, ik zal even kijken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X