Heb ik goed genoeg getraint of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb ik goed genoeg getraint of niet?

hallo,

als ik ga fitnessen doe ik gewoon mijn schema.
    Ik begin bijvoorbeeld met me beenspieren te trainen en als ik dan klaar daarmee ben ga ik naar de volgende maar ik voel dan altijd wel even die verzuring maar na een tijdje gaat dat gevoel weg.

Maar mijn vraag is dus heb ik dan de oefening goed gedaan en dat geld voor alle spiergroepen.
    die dan even verzuren en daarna als ik thuis kom doet het nergens meer ''zeer''

Is het de bedoeling dat ik als ik thuis kom dat ik echt voel dat ik kapot ben. meestal de volgende dag heb ik bij sommige spieren wel spierpijn maar ook niet bij allemaal en moet je perse spierpijn hebben?

Alvast bedankt!

dat kan niemand je zeggen vriendelijke vriend. Of je growit en traint goed of je traint slecht en je groeit niet .
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Je hoeft niet perse spierpijn te hebben.
      Post je schema eens.

Comment

Wat is het geheim?
        Hallo,

Ik fitness nou al een tijd, ongeveer andere half jaar maar ik letten toen niet goed op mijn eten ik was iets aan de zware kant niet te dik met vet rollen maar wel dat ik een buikje had.

ik doe aardig wat kracht maar ik snap echt niet wat ik verkeerd doe, want ik heb wel wat gespierde armen maar niet hele grote ofzo. en tijdens de kracht training, voer ik alles wel goed uit.

ook doe ik altijd buikspieren maar ik zie ook daar wel dat ik train maar dit is nou al een half jaar lang zo en begin zelf een beetje depressief er van te worden, want ik werk er hard voor let op me voeding maar toch verandert er niet veel ik weet ook niet of ik nog net iets te dik ben of niet als ik aan mijn buik voel en het aanspan zit er nog een beetje vet wat ik kan vast pakken is dat ook te veel vet eigelijk? ik krijg dat vet ook niet weg met cardio niet met goede eetstel ook niet.

Hier wat info over me zelf.

17 jaar oud.
        1.82 cm
        BMI : 20.4
        GEWICHT : 67,6
        VET : 11.3%
        SPIER: 43.0

hoeveel topics open je nog ??
        Last edited by inferno_0666; 13-04-2015, 12:55.
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Rickerd, probeer je in te lezen in de techniek van oefeningen. Werk aan je techniek van je oefeningen en begin met het toevoegen van gewicht. Leg dan eens je trainingen bijelkaar om te bekijken of je echt progressie gemaakt hebt. Trainingen gaan niet om of je de meeste spierpijn hebt de volgende dag of dagen erna, althans, ik neem aan dat je een ander doel voor ogen hebt.
          All time PRs: 195/135/232,5
          Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Herken mij wel in je vraag. Begin je met een nieuw schema of nieuwe oefeningen dan heb je de eerste weken vaak last van spierpijn. Dat vervaagt op een gegeven moment waardoor je een beetje het idee krijgt alsof je bijna net zo fit de gym uitloopt als dat je erin kwam.

Probeer maar eens na een training de oefening waarmee je begon op hetzelfde gewicht te doen; dan zul je merken dat je spieren behoorlijk vermoeit zijn en je er niet meer uit kunt halen dan toen je begon.

Comment

volgens mij ik het een forum ? daar is het de bedoeling dat je je vraag stelt? en dit is pas de 2de ? en een totaal andere vraag dan mijn andere topic mvg

Comment

ik ga dinsdag samen een nieuw schema maken ik zal hem dan posten

Comment

ik ga dinsdag een nieuw schema maken, bedankt ik ga het eens testen

Comment

Originally posted by Rickeerd120 View Post
                    volgens mij ik het een forum ? daar is het de bedoeling dat je je vraag stelt? en dit is pas de 2de ? en een totaal andere vraag dan mijn andere topic mvg
                    Mensen doelen op het feit dat alle basis informatie al op het forum staat in de stickies, en je hier al antwoord op je vraag kan krijgen. Vaak nog uitgebreider dan de antwoorden die je op deze manier zal krijgen

Dit is een beetje hetzelfde als iemand die de supermarkt net instapt en gelijk al vraagt waar de aardappels liggen.... kan irritatie opwekken bij degene aan wie je het vraagt.

De stickies kun je vinden als je eerst op Forum klikt, vervolgens op het onderwerp waar je iets over wil weten, in jouw geval training. Daarna zie je bovenaan de roodgedrukte informatie stukjes, dit zijn de stickies. Veel succes!

Comment

Nee hoor Rickeerd,zo raar is je vraag niet.
                      Daar is een forum inderdaad tenslotte voor.

Brillant is onze nationale forum-brombeer,die reacties ben je zo aan gewend.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

(fijn dat ik me eigen reactie niet kan verwijderen)
                        Last edited by Rickeerd120; 13-04-2015, 17:44.

Comment

Originally posted by rain View Post

hahahaha, altijd leuk zo iemand op het forum

btw ik zit nu ondertussen met een vetpersentage van 11,3% maar ik heb nog steeds een beetje onder aan me buik een ja hoe moet je het noemen als je het zo vast pakt van onder en boven met 2 vingers dan heb je een soort ''vetrol''

wat ik totaal niet snap want moet ik nou nog meer me vetpersentage verlagen ? ik train altijd me onderbuik spieren en me buikspieren ook. 3 keer in de week.

Comment

Originally posted by rain View Post

ben helemaal geen brombeer maar....... laat ook maar ,hoe gaat ie ??
                            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by Rickeerd120 View Post
                              hahahaha, altijd leuk zo iemand op het forum

btw ik zit nu ondertussen met een vetpersentage van 11,3% maar ik heb nog steeds een beetje onder aan me buik een ja hoe moet je het noemen als je het zo vast pakt van onder en boven met 2 vingers dan heb je een soort ''vetrol''

wat ik totaal niet snap want moet ik nou nog meer me vetpersentage verlagen ? ik train altijd me onderbuik spieren en me buikspieren ook. 3 keer in de week.
                              Ook last van. Begint nu eindelijk af te nemen en sta nu op 8,5/9%. Dieper naar beneden doet het werk.
                              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X