Freeletics -Afvallen, DOEN?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Freeletics -Afvallen, DOEN?!

Heyhey luitjes,
    Via Freeletics Nederland kwam ik op de app Freeletics.
    Bij de app schijn je een persoonlijke coach aan te kunnen schaffen die je op basis van bodyweight oefeningen en hoge intensiteit, een trainingsschema vaststelt die je kunt volgen wanneer je wilt. Ook hebben ze de optie tot een voedingsplan van 15 weken. Ik zie dat al veel mensen wereldwijd gebruik maken van dit programma en op youtube zie ik positieve berichten

Nu ben ik bezig met afvallen, wil graag 10kg kwijt en er naar toe werken dat ik straks 10km hard kan lopen zonder problemen. En weer lekker fit zijn.

Iemand ervaringen met deze app? Is het de moeite waard? En verstandig om te personal coach aan te schaffen? Zijn er al groepen in nederland die dit doen?

Groetjes

Originally posted by rayvl View Post
    Heyhey luitjes,
    Via Freeletics Nederland kwam ik op de app Freeletics.
    Bij de app schijn je een persoonlijke coach aan te kunnen schaffen die je op basis van bodyweight oefeningen en hoge intensiteit, een trainingsschema vaststelt die je kunt volgen wanneer je wilt. Ook hebben ze de optie tot een voedingsplan van 15 weken. Ik zie dat al veel mensen wereldwijd gebruik maken van dit programma en op youtube zie ik positieve berichten

Nu ben ik bezig met afvallen, wil graag 10kg kwijt en er naar toe werken dat ik straks 10km hard kan lopen zonder problemen. En weer lekker fit zijn.

Iemand ervaringen met deze app? Is het de moeite waard? En verstandig om te personal coach aan te schaffen? Zijn er al groepen in nederland die dit doen?

Groetjes
    ten eerste welkom.

ik heb 1 vraag voor je : waarom geld uitgeven als je met je neus bovenop alle informatie zit die je nodig hebt? Op dit forum is alles te vinden en anders is er altijd nog Google.

10kg kwijtraken is een kwestie van minder eten.
    10kg VET kwijtraken is iets lastiger, lees even de stickys op dit forum door.

10 km hardlopen?... 2 jaar geleden liep ik 2 km en moest 8 x stoppen.
    binnen 6 maanden liep ik 15 km aan 1 stuk door en dit zonder schema's en er zullen zat mensen zijn die die 15 x binnen 2 maanden al haalden...

lees je goed in, leer wat over krachttraining, voedsel, schema's en die 10 kg is er in een paar maandjes af.

wil je persee gaan hardlopen? Wat houd je tegen? Je hebt hiervoor geen speciale schema's nodig zolang je dit voor de "hobby" doet.
    ga lopen , kijk hoever je komt en de volgende keer kom je al een stuk veder.

succes! Doorzettingsvermogen is het halve werk.

mochten er nog vragen zijn dan horen we het wel
    Een doel zonder een plan is slechts een wens.

Succes is het vermogen om keer op keer te falen zonder daarbij je enthousiasme te verliezen.

Comment

Hoe train je benen eigenlijk met bodyweight?
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Gus View Post
        Hoe train je benen eigenlijk met bodyweight?
        Pistol squats, isometrics, plyo.
        Last edited by pescatore; 15-04-2015, 18:16.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X