Vaarwel

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

is het nog gelukt om op een acceptabel vp te komen met je snoepdieet?

Comment

Originally posted by NickP View Post
      Het allemaal wel bijna verplicht stellen om je voor te stellen, maar een lid die hier jaren lid is geweest en veel deelname had aan de topics en discussies die een afscheidstopic opent is allemaal teveel, oké.

Het ga je goed Dyna, succes.
      Goed punt
      "Straight outta gym"

Comment

https://youtu.be/tZsVP2WoE9E

1.12 ben ik
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ben het compleet met NickP eens.

Succes met wat je verder allemaal gaat doen Dynamix!

Comment

Originally posted by akito View Post
            Bedankt voor je zinnige commentaar hier. Zou jou liever zien vertrekken.

hahha juist daarom blijf ik nog ff ! Als ik vertrek zal ik ook zo n zielig topic aanmaken.

Wil je ook nog ff onderbouwen waarom je me liever ziet vertrekken? kan me niet herrinneren dat ik ooit iets verkeerd heb gedaan naar jou toe...

Comment

Het allemaal wel bijna verplicht stellen om je voor te stellen, maar een lid die hier jaren lid is geweest en veel deelname had aan de topics en discussies die een afscheidstopic opent is allemaal teveel, oké.

Inderdaad. Ik doe dit niet voor aandacht oid; ik vind het alleen netjes om te laten weten dat ik hier wegga en niet terugkom. En bedankt.

Comment

Mee eens, ook al is 'vaarwel'een beetje erg dramatisch.
                Mensen komen en mensen gaan, zo werkt het nou eenmaal .
                Al vind ik het persoonlijk erg jammer dat Dynamix gaat.
                Erg overtuigd van zijn -nieuwe-gelijk, maar altijd behulpzaam en respectvol.
                Maar er is niemand dood ofzo gelukkig
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by zapdis View Post
                  is het nog gelukt om op een acceptabel vp te komen met je snoepdieet?
                  11%. Nu op weg naar 7-8, al is er vrij weinig ruimte voor snoep. Haast alles wat ik eet vind ik lekker dus ik mis het niet echt.

Comment

Iemand met de mededeling dat hij wel wat beters heeft te doen dan F5'end achter Bodynet te zitten is opeens een paria? Lol kansloze kneusjes. Succes verder Dyna ondanks dat ik het niet altijd met je eens was waardeerde ik je uitgebreide uitleg altijd.
                    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

zeker waar

Originally posted by Hooligan View Post
                      hahha juist daarom blijf ik nog ff ! Als ik vertrek zal ik ook zo n zielig topic aanmaken.

Wil je ook nog ff onderbouwen waarom je me liever ziet vertrekken? kan me niet herrinneren dat ik ooit iets verkeerd heb gedaan naar jou toe...
                      elke x als ik denk je bent voorgoed weg post je weer wat. je blijft me verassen

Comment

Toch maar effe reageren, heb veel van je gelezen Dynamix.
                        Ondanks onze confrontatie laatst, wens ik je het beste.
                        MORAALRIDDER

Comment

Lukt nog niet zo met definitief weggaan he?
                          Ssssmoking

Comment

Originally posted by rain View Post
                            Het heeft ook wel weer een hoog 'What? 'gehalte.
                            Het doet me een beetje aan een uitvaartcentrum denken waar je 48 uur afscheid kan nemen.
                            Vaarwel Dynamix.
                            Ik ziet het al voor me. Na de crematie verspreidt Rain het as van Dynamix over het Ijsselmeer onder de klaagzang van pescatore, terwijl Hooligan heel emotioneel een dansje uitvoert.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Als goed is. Is hij nu emailloos met een ander w8woord.
                              topic closed (vanavond geen tijd 36 uur klinkt ook prima)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X