Vorderingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vorderingen

Hallo mensen,

Ik ben nu al 6 weken bezig met krachttraining en ik zie al wat resultaten ( bovenrug, schouders, borst en biceps/triceps), maar mijn vetpercentage is er niet op gedaald. Ik heb eerst liever dat mijn vetpercentage daalt.
    Ik hou me nu dagelijks aan 2300 kcal met 2 keer per week krachttraining. zal ik dit aanpassen naar 2000 kcal met 3 keer per week een uur hardlopen?

Groetjes

Originally posted by Mohscope View Post
    Hallo mensen,

Ik ben nu al 6 weken bezig met krachttraining en ik zie al wat resultaten ( bovenrug, schouders, borst en biceps/triceps), maar mijn vetpercentage is er niet op gedaald. Ik heb eerst liever dat mijn vetpercentage daalt.
    Ik hou me nu dagelijks aan 2300 kcal met 2 keer per week krachttraining. zal ik dit aanpassen naar 2000 kcal met 3 keer per week een uur hardlopen?

Groetjes
    Vetpercentage van 21% trouwens

Comment

Hoe weet je dat je vetpercentage niet is gedaald?
      Hoe meet je het en is je gewicht veranderd ?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Zou niet te ver doorschieten met cardio. Mss handig als je de situatie iets beter schetst.

Hoe zien die twee trainingen eruit?
        Wat weeg je?
        Heb je de afgelopen weken je taille en/of gewicht bijgehouden en wat zijn de resultaten?
        Hoe ziet je voeding er ongeveer uit qua macro's?
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by rain View Post
          Hoe weet je dat je vetpercentage niet is gedaald?
          Hoe meet je het en is je gewicht veranderd ?
          Hahaha lijkt bijna afgesproken werk

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Hahaha lijkt bijna afgesproken werk
            Opvallend ja, mensen denken bijna dat er een groeps app is .
            Maar eerder iets met'de leerling overtreft de meester'.
            (Eerder: allebei geen leven )

Ot: hou je je echt strikt aan 2300 kcal p.d og ongeveer?
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Wat zijn je huidige stats
              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                Wat zijn je huidige stats
                Lengte : 178 cm
                Gewicht voor 6 weken training : 72 kilogram
                Gewicht na 6 weken training : 71 Kilogram
                Vetpercentage van 22% naar 21.7%
                Twee keer per week full body workout van 90 minuten.
                Soms hou ik me niet aan de 2300 kcal, maar dat is alleen zo in weekenden of in weken waarop ik veel met vrienden ben.
                Mijn Biceps, bovenrug schouders en borstspieren zijn best hard gegaan, maar me vetpercentage ligt te hoog om uberhaupt iets te zien bij mijn buik.
                Aan de 2300 Kcal houden doe ik door zoveel mogelijk gezond te eten, maar eet ik een keer iets ongezonds dan eet ik de dag ook gewoon minder om op 2300 te blijven.
                Ik ga over een week een maand op vakantie dus dan kan ik niet sporten.
                Verder had ik nog een vraag, ik doe mee aan de ramadan, kan ik hieruit nog voordeel uit ophalen?

Comment

Zou niet teveel gaan harlopen om mee te beginnen meteen. Ik begin dorgaans met 1 sessie lit en 1 sessie sprintjes. Als je wilt afvallen zit je kennelijk wat hoog in kcal nu, hetgeen niet heel vreemd is met je huidige lichaamsgewicht.

Je zal dus wat aanpssingen moeten maken mar nogmaals ga niet meteen overboard met hardlopen of andere cardio, het is handiger dit geleidelijk toe te voegen als je later wat aanpassingen wilt maken. Zorg eerst dat je een default combi vindt van training en voeding die aanslaat en pas vanuit daar indien nodig het een en ander aan in de loop van de tijd.

Bij Ramadan zou ik gewoon Intermittent fasting toepassen. In principe verandert dit niks voor je. Een plan dat goed werkt, werkt immers goed. Ramadan hoeft daar geen belemmerende rol in te spelen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X