Huidplooimeting

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Huidplooimeting

Bro en bra's

Bij mijn sportschool hebbe ze wel een tangetje maar ze kunne de berekeningen niet meer vinde en ze hebbe hem ook nog nooit gebruikt. Mijn vraag was weet iemand hiero wat de berekening is, ik hoorde dat er verschillende meetingen zijn van 4 of 5. De meet punten wist me instructeur wel, ik wil aleen ff weten hoe dat zit met de berekening.....

gewoon ff zoeken via google en je kan het zo vinden.
    Er zijn ook 3 en 7 puntsmetingen..

Grtz.
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

hebben ze bij mij ook wel eens gedaan maar dat is ook al weer 10 jaar geleden.weet er niet veel meer van.

Comment

Heb je een tabel voor nodig, zal idd wel ergens te vinden zijn via google ofzo.
        Is een kwestie van het totaal aantal mm van de metingen optellen en dan zie je in de tabel het bijbehorende bf.

Comment

Er zijn een tijd geleden een aantal topics over geweest stond zelfs een site bij dei de berekening voor je maakte maar kan ze niet meer terugvinden
          Alles blijft, Alles gaat, Alles blijft gaan

Comment

Hmmm moet ik er toch nog voor gaan zoeken

Thx peep's

Grt R

Comment

Het heeft idd te maken met het totale aantal millimeters op vier meetpunten.
              Biceps-triceps-iets boven je heup en rug.
              Dan kijk je op de tabel, ook bij je leeftijdscatogorie en dan zie je je vetpercentage.

Die leeftijdscatagorie heeft te maken met de berekening van je organisch vet, dat wordt meer naarmate je ouder wordt.
              Dus als je bv 28 mm hebt dan ben je met 20 jaar droger als dat je 40 jaar bent volgens de tabel.

Het is overigens een hele betrouwbare manier van meten.
              Brear.

Comment

Dus die 21% met mijn 35 jaar is bij de gemiddelde leeftijd hier maar een % of 12...

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Curiosio @ Jul. 29 2005,15:37)]Dus die 21% met mijn 35 jaar is bij de gemiddelde leeftijd hier maar een % of 12...

Greets...
                  Ik ook 35 en dus superslank.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ja jullie zijn veel droger als dat jullie zelf denken haha.
                    Maar het speelt serieus een rol, voor het aanzicht is eigenlijk alleen het aantal gemeten millimeters van belang.

Het organisch vet speelt alleen een rol met betrekking tot het vaststellen van de vetvrije massa.
                    Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X