Olympia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

check taile van jay is netzo groot als die van ronnie mis wel groter...verder si ronnie scherper/groter
    Attached Files

Comment

ook ik ben jay-fan, en walgde van die buik van ronnie van vorig jaar.

maar.....dit jaar heeft ronnie het verdient om te winnen (meer dan vorig jaar).

hij heeft zijn buik onder controle, en zit gewoon op een hogere level als jay, en als je dat niet ziet....dan kijk je met oogkleppen op.

Comment

Ben van geen van allen een fan maar Ronnie was duidelijk de beste imo.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

En toch vind ik dat Jay had moeten winnen
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Klein kind
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

hij kan niet tippen aan de omvangen van RC dat is overduidelijk
              Who's the Chef

Comment

denk dat jay eens moet denken aan een donkerder teint te nemen, je zit definitie verschil bij rc alleen maar omdat hij donkerder is, speelt een grote rol denk ik, maar wat een rug zeg, van zijn traps naar beneden zijn precies boomstammen

Grtz
                stil growing

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Okt. 16 2005,18:18)]denk dat jay eens moet denken aan een donkerder teint te nemen, je zit definitie verschil bij rc alleen maar omdat hij donkerder is, speelt een grote rol denk ik, maar wat een rug zeg, van zijn traps naar beneden zijn precies boomstammen

Grtz
                  defenitie is gewoon jays probleem. bij ronnie loopt een dikke ader over ze bicep.Gewoon te gruwelijk dat heeft jay bv niet.grts

Comment

Ik ben niet overtuigd en zie het niet mijn taak om a) jullie te overhalen dat ie wel had moeten winnen b) mijn gelijk te halen in een discussie waar mijn mening evenmin van tel is als die van jullie

Snip, idd daar had ik ook al aan gedacht... The powers that be willen gewoon dat de reeks van Lee Haney wordt overtroffen, dus volgend jaar is de uitslag ook bekend in mijn ogen.

Jay kan dus volgend jaar beter focuseren op de Arnold Classic en Runner Up van een uitgemaakte race links laten liggen.

Comment

Zojuist op flexonline, muscletime en bodybuilding.com de foto's bekeken.

Ronnie heeft terecht gewonnen. Hij zag er zeer scherp en hard uit. Jay vond ik er niet goed uitzien! Zijn middel vond ik aardig groot, ook was hij niet echt hard vond ik.
                      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Voor het eerst sinds Ronnie Coleman in 1998 de Sandow won, werd hij door een concurrent van achteren gepakt. Die man was Jay Cutler. Iedere keer als deze twee een rugvergelijking aangingen, werd duidelijk hoe ver Cutler nu is gekomen. Coleman, de man van de freaky massa en adembenemende detail in zijn lats, het midden van zijn rug en de trapezius, was in deze pose dit keer niet alles overheersend en dat had niemand ooit verwacht.
                        Maar op het eind was het niet genoeg de heerschappij van Coleman te stoppen. Coleman won voor de achtste keer op rij en daarmee evenaart hij het Olympia-record van Lee Haney.
                        Deze Mr. Olympia zat boordevol trauma, drama en controverse. Vanaf het begin van de avondshow, toen powerlifter Gene Rychalik het podium op kwam voor een poging zijn bankdrukrecord te verbreken en 460 kg te drukken. Het mislukte niet alleen, hij kwam ook nog eens klem te zitten onder de halterstang, het was een rare avond. Achter het podium stonden mopperende atleten die het belachelijk vonden dat de zogenaamde "ban van de uitpuilende buiken" op geen enkele manier de scores leken te veranderen. David Henry en Kris Dim stonden daar met hun wespentaille maar kwamen niet in de top 10. De meest over het hoofd geziene atleet van de show was Darrem Charles die negende werd (terwijl hij gemakkelijk veel hoger had kunnen eindigen, misschien wel derde). De top zes werd toch weer gedomineerd door de massamonsters. De machtige Dennis James werd zesde, de massieve Günter Schlierkamp vierde en natuurlijk pakten Coleman en Cutler de top twee klasseringen. (Er tussen in eindigde een zeer gelukkige Victor Martinez op de vijfde plaats en Gustavo Badell pakte voor de tweede keer op rij een derde plaats, iets waar hij met recht trots op kan zijn.
                        Eén van de onderdelen dit jaar was de tweede editie van de Challenge Round die werd gejureerd door voormalig Mr. Olympia?s Larry Scott, Sergio Oliva, Frank Zane, Samir Bannout en Dorian Yates. De ronde werd geplaagd door enkele technische problemen, maar uiteindelijk zegevierde Gustavo Badell, die daarmee $25.000 rijker werd. Tijdens deze ronde (die niet meetelde voor de eindscore) verloor Coleman enkele poses, waaronder een zijwaartse triceps van zowel Cutler als Badell en de tiebreaker, een algemene pose off tussen hem en Badell.
                        Andere opmerkelijke prestaties tijdens de 40e editie van de grootste bodybuildingshow ter wereld waren de 10e plaats van Mustafa Mohammad uit Jordanie, Branch Warren die zijn recente successen doorvoerde - hij won vorige maand twee wedstrijden - en nu achtste werd en Melvin Anthony die zevende werd. De gouverneur van Californie, Arnold Schwarzenegger, kwam ook nog even langs. Hij kwam samen met Joe Weider het podium op die een staande ovatie kreeg na het publiek toegesproken te hebben.
                        Hoewel de show eindigde zoals de zeven voorgaande - met Coleman plat op de grond nadat bekend werd gemaakt wie er tweede was, overweldigd door zijn moment van triomf - verliep verder alles afwijkend van wat gewoon was.
                        Dit was een Mr. Olympia waar nog lang over gesproken zal worden, zowel goed als slecht.

Comment

Die hele Olympia is van te voren al bekend!, al die politiek van die Joe Weider, alles staat toch al vast.

Ik weet bij god niet waarom er nog top bodybuilders zijn,als je zoveel overhebt om er zo uit te zien en te worden, dat je keer op keer genaaid wordt bij een show.

Je ligt 20 jaar eerder in je graf, voor wat, voor niks.

Ik wil de fysieken van eind jaren 80 en begin 90, de Rich Gaspari, Lee Haney's die tijd moet terug komen met dit soort fysieken kunnen we ons identificeren in the gym.

Niet die monsters van nu, die elke dag 3 liter insuline in hun reet in spuiten, en als je ziet hoe ze trainen? Markus Ruhl? Me oma traint volgens mij beter.

kortom: bodybuilding van tegenwoordig, is plastic , ik wil terug naar de oude tijden.

grtz Philip

Comment

Wel een ongelooflijke prestaties van deze natural atleten

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Reservoir_Dog @ Okt. 23 2005,00:42)]Wel een ongelooflijke prestaties van deze natural atleten
                              geintje neem ik aan?
                              Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Waarom een geintje jtb

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X