Grappig verhaaltje

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Haagschemarco @ Okt. 28 2005,11:57)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Rodg @ Okt. 27 2005,20:14)]HIT/HD schema waarbij
    tot 100% effort ( failure ) gegaan word en daarna vaak nog negatives worden toegevoegt of zelfs negatives only

werkt bijna alle hoofdgroepen van spieren met absoluut minimale "inroad" naar de recovery"
    Kan je het een beetje uitleggen wat dat allemaal betekent want ik snap der geen reet van wat je nou allemaal zegt hoor!
    jij moet je huiswerk beter op school maken

Comment

Hahaha nah snap der nog niet veel van, ik ben niet zo een bodybuild exper als jullie , al die rare termen snap ik niet (tuurlijk kan ik wel engels) maar wat je ermee bedoelt, joost mag het weten, en ik ken geen joost helaas , kan je het ook in het Nederlands vertalen voor iets minder slimme mensen?
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

indd gewoon eerlijk zijn hoor Marco, ik snap er namelijk ook geen reet van

En been die snapt het omdat ie een fitnessopleiding heb gehad.

Dus even in het kleuternederlands uitleggen graag

Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

@marco maakte niets uit hoor .. ik weet namelijk ook maar voor 70% wat ie bedoelt

Comment

Niemand begrijpt Been eigenlijk echt maar we vinden het lullig voor hem dus doen net alsof...

Comment

hij kan er idd ook niets aandoen dat ie dislectisch is(Als dat goed geschreven staat )

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Testo @ Okt. 29 2005,02:56)]Niemand begrijpt Been eigenlijk echt maar we vinden het lullig voor hem dus doen net alsof...  

dus zo zitten jullie in elkaar

bedankt voor de leuke tijd mensen

Who's the Chef

Comment

voor wat ik er van begrijp is het de bedoeling dat je elke spiergroep 1 x in de week traind met 1 of 2 oef en 1 of 2 setjes maakt maar dan wel tot je absolute max dus niet waar je geest zegd van nu moet ik stoppen maar tot je lichaam niet meer kan en dan kan je altijd nog negatief verder gaan

hier komt het denk ik een beetje op neer
                  en je absolute 100% is een erg giskant gebied kwa blesures dus niet voor beginners

nu zal je het wel begrijpen toch ??
                  Who's the Chef

Comment

Ikke wel

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

is voor een beginner een perfect schema, zou het alleen iets uitbreiden dan, effectief voor elke spiergroep 1 oef. na een goede warm up. Het enige is dat die beginner laag in gewicht zal beginnen en niet veel hh zal maken. Het enige nadeel is dat een beginner niet wil onderdoen voor zijn maat of voor zijn echo en zo een zwaar gewicht zal nemen en een blessure zal oplopen.

Het goede aan het schema is voor een beginner dat ze maar 1oef doen en niet zoals de meeste nu doen, 5-6 oefeningen per spiergroep met het gedacht dat ze in de sportschool groeien

Grtz
                      stil growing

Comment

Het schema kan op zich wel voor een beginner, maar zeker níet met dezelfde gedachte erachter.
                        Absoluut maximaal belasten met liefst nog wat negatieve reps er achteraan is voor een beginner funest, dat kunnen met name de aanhechtingen nog totaal niet aan. Zoals Been al aangeeft prima recept voor ernstige blessures en afhaken dus.

Comment

Heb zelf verleden jaar een HIT boek gekocht en zo een programma voor een maand geprobeerd.
                          3 maal per week volledige body workout. Voor elke spier 1 oefening met maar 1 setje en matig gewicht maar supertraag...

Na 25 minuutjes heb je gedaan maar is ongelofelijk hard afzien en heb het dan ook maar een maandje volgehouden.

Wat hij hier voorsteld lijkt me toch echt héél weinig...

Maar hij haalt er resultaten mee dus perfect toch.

The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

snipke je hebt gelijk je zult je ego in toon moeten houden en alleen competief tegen je zelf zijn anders ga je cheaten en krijg je blessures enzo.

effe nog terug over het gevaarlijk zijn hiervan, een break in routine is ten eerste te volgen daarna pas deze, en de eerste 6 maanden word alleen maar tot positive failure gegaan,
                            rest pause, static contraction, forced reps, negatives, en super slow word pas na deze 6 maanden af en toe toegepast en dit ligt ook aan de persoon zelf omzat ze heel intens zijn.

ik ben het er niet mee eens (mag tog :P ) dat dit schema blessures veroorzaakt, want een beginner kan ook veel minder gewicht aan dus de stress op zn spieren en gewrichten zal ook veel minder zijn. het is ook geen powerlifting programma die zijn high force, deze is low force wil zeggen dat de rest in een rustige gecontrolleerde manier worden uitgevoerd waardoor blessures minimaal zijn, teminste dat is mijn denken hierover.

laters
                            beste tip in de wereld : leer van je fouten :P

Comment

100% is en blijft 100% kerel

of het nou 10kg is of 40kg risico is 100%
                              Who's the Chef

Comment

En is dat nu echt zo revolutionair, die manier van trainen?
                                Ik bedoel, krijg je er sneller resultaat mee dan de conventionele manier van trainen?

Mvg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X