Hoi ik zou me ff voorstellen want het is alweer zon jaar geleden dat ik deze site hebt bezogt. Ik begon die tijd met fitnissen omdat ik aan wou komen en hoorde goede dingen van vrienden (o.a. xenogear )Het verliep allemala goed ik kwam zon 5kilo al vrij rap aan. Toen werd ik helaas ziek, kreeg pfeifer en een spastische darm na een half jaar ben ik er weer boven op gekomen d.m.v. accupunctuur en ging het steeds een stapje beter, alleen mn kilos was ik kwijt. toen na een half jaar erweer inkomen ben ik weer gestart met fitnissen. Ik weet niet meer precies welke datum dat was maar het was wel al een tijd terug( zon 3 tot 6 maand schat ik)
Nu mijn probleem naar de eerste maanden ben ik 2 kilo aangekomen , doordat ik ziek was geweest en bijna niets at was het lastig om meer te gaan eten(ik hou niet zo van eten en heb er eigenlijk nooit zin in, maar probeerder het op te bouwen) maar ik woog me maandag en bleek dat ik nix aan was gekomen in zon 3week fitnis(of meer) en ik fitnis 3x per week. En ik eet meer. Ik ben nu van 2 broodjes perdag naar zon 6 a 7 gegaan en eet ook goed avondeten.
Ik weeg nu 62kg
en ben 183cm
In mijn fitnis center hebben ze een schema voor me gemaakt alleen helaas zijn er niet veel apparaten aanwezig. Voor de apparaten is een schema gemaakt en de losse oefeningen met dumbels enz heb ik zelf erbij bed8. Er zijn zon 8 apparaten daar die ik gebruik maar verder ook fietsen/roeimachine en die troep die ik niet gebruik.
hieronder volgt mijn schema, ik train de 5 / 6 apparaten elke dag en doe dan
ma: borst bicep oefeningen erbij
woe: tricep schouders oefeningen erbij
do of vrijdag: benen rug oefeningen erbij
Schouders
Arnold Dumbbell Press 3x 10 - 10kg
Front Dumbbell Raise 3x 12 - 12kg
Side Lateral Raise 3x 12 - 8kg
Machine Shoulder (Military) Press 3x 12 - 30.5 kg
Borst
Dumbbell Bench Press 3x 12 - 12kg
Dumbbell Flyes 3x 12 - 12kg
Machine Bench Press 3x 12 - 54kg
Tricep
Lying Dumbbell Tricep Extension 3x 12 - 15kg
Triceps Pushdown 3x 12 - 14/16kg
zon apparaat voor mn schouders/bic/tri
weet niet hoe die heet 3x 12 - 49kg
Bicep
Concentration Curls 3x 12 - 12kg (soms wat minder hh)
Dumbbell Alternate Bicep Curl 3x 12 - 12kg
Benen
Squat 3x 12 - 16kg
Leg Extensions 3x 12 - 129kg
Leg curl 3x 12 - weet zo niet aantal kg
Rug
Deadlift 3x 12 - 12kg
zon apparaat voor mn rug weet niet
hoe die heet 3x 12 - 41kg
Buik
zon apparaat voor mn buik weet niet
hoe die heet 3x 12 - ? kg
verder hebben we het apparaat Hyperextensions (Back Extensions) ook nog
Want dat ik nu vrijwel nix aan kom moet anders ! AUB help
alvast bedankt
ps. ik merk wel aan mn lichaam dat het vooruit gaat ook hoe het eruit ziet enz :X:X:X:X
ps2. en ik krijg veel energie van fitnissen als ik moe om 5u thuis kom en ff ga fitnissen na het eten voel ik me weer goed erna en kan ik savonds nog ff gamen ofzo
Nu mijn probleem naar de eerste maanden ben ik 2 kilo aangekomen , doordat ik ziek was geweest en bijna niets at was het lastig om meer te gaan eten(ik hou niet zo van eten en heb er eigenlijk nooit zin in, maar probeerder het op te bouwen) maar ik woog me maandag en bleek dat ik nix aan was gekomen in zon 3week fitnis(of meer) en ik fitnis 3x per week. En ik eet meer. Ik ben nu van 2 broodjes perdag naar zon 6 a 7 gegaan en eet ook goed avondeten.
Ik weeg nu 62kg
en ben 183cm
In mijn fitnis center hebben ze een schema voor me gemaakt alleen helaas zijn er niet veel apparaten aanwezig. Voor de apparaten is een schema gemaakt en de losse oefeningen met dumbels enz heb ik zelf erbij bed8. Er zijn zon 8 apparaten daar die ik gebruik maar verder ook fietsen/roeimachine en die troep die ik niet gebruik.
hieronder volgt mijn schema, ik train de 5 / 6 apparaten elke dag en doe dan
ma: borst bicep oefeningen erbij
woe: tricep schouders oefeningen erbij
do of vrijdag: benen rug oefeningen erbij
Schouders
Arnold Dumbbell Press 3x 10 - 10kg
Front Dumbbell Raise 3x 12 - 12kg
Side Lateral Raise 3x 12 - 8kg
Machine Shoulder (Military) Press 3x 12 - 30.5 kg
Borst
Dumbbell Bench Press 3x 12 - 12kg
Dumbbell Flyes 3x 12 - 12kg
Machine Bench Press 3x 12 - 54kg
Tricep
Lying Dumbbell Tricep Extension 3x 12 - 15kg
Triceps Pushdown 3x 12 - 14/16kg
zon apparaat voor mn schouders/bic/tri
weet niet hoe die heet 3x 12 - 49kg
Bicep
Concentration Curls 3x 12 - 12kg (soms wat minder hh)
Dumbbell Alternate Bicep Curl 3x 12 - 12kg
Benen
Squat 3x 12 - 16kg
Leg Extensions 3x 12 - 129kg
Leg curl 3x 12 - weet zo niet aantal kg
Rug
Deadlift 3x 12 - 12kg
zon apparaat voor mn rug weet niet
hoe die heet 3x 12 - 41kg
Buik
zon apparaat voor mn buik weet niet
hoe die heet 3x 12 - ? kg
verder hebben we het apparaat Hyperextensions (Back Extensions) ook nog
Want dat ik nu vrijwel nix aan kom moet anders ! AUB help
alvast bedankt
ps. ik merk wel aan mn lichaam dat het vooruit gaat ook hoe het eruit ziet enz :X:X:X:X
ps2. en ik krijg veel energie van fitnissen als ik moe om 5u thuis kom en ff ga fitnissen na het eten voel ik me weer goed erna en kan ik savonds nog ff gamen ofzo
Comment