Bulken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken

ik wil volgend jaar ongeveer 8 kilo aankomen,ik train al 10 jaar ongeveer.
    ik kom de laatste jaren niet meer aanin gewicht.
    is het mogelijk d.m.v.bulken dit doel te halen.

ik train uitsluitend naturel,en ik eet normaal.

Die 8 kilo gaat zeker lukken maar zal niet alleen spiermassa zijn. 8 kilo spiermassa in een jaar met AS is al veel.
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

denk dat je na een jaar of 10 wel redelijk aan je naturele grens zal zitten en dan ga je 8 gk spier winst echt niet meer halen

wat zijn je stats ??
      Who's the Chef

Comment

Gaat niet lukken zoveel.
        Wel kun je dmv een perfect voedingsschema en een goed trainingsschema een hele verandering bewerkstelligen hoor! Paar kilo spier erbij en eventueel je bf wat omlaag

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als je al 10 jaar train weet je er wel meer van geloof ik
          IK denk dat je of ons voor de gek houdt of ons wil testen wat we weten.
          Sorry dat ik zo direct ben
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Na tien jaar trainen nog naturel willen bijkomen, het kan als je voedingschema en trainingschema de laatste tien jaar niks voorstelde en je daar nu wel verandering in gaat brengen, echter 8 kilo is onmogelijk, zelfs met het beste schema lukt je dit niet, 8kilo vet daarentgen kan perfect maar zal niet de bedoeling zijn denk ik.

Op natuurlijke basis kan je misschien 2-3 kilo wpier per jaar opbouwen er vanuit gaande dat alles perfect is, want een naturel kan zich niet veel misstappen permiteren, hoeveel ben je in die 10 jaar bijgekomen als ik vragen mag

Grrtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Dec. 08 2005,12:50)]