Bulken

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulken

ik wil volgend jaar ongeveer 8 kilo aankomen,ik train al 10 jaar ongeveer.
    ik kom de laatste jaren niet meer aanin gewicht.
    is het mogelijk d.m.v.bulken dit doel te halen.

ik train uitsluitend naturel,en ik eet normaal.

Die 8 kilo gaat zeker lukken maar zal niet alleen spiermassa zijn. 8 kilo spiermassa in een jaar met AS is al veel.
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

denk dat je na een jaar of 10 wel redelijk aan je naturele grens zal zitten en dan ga je 8 gk spier winst echt niet meer halen

wat zijn je stats ??
      Who's the Chef

Comment

Gaat niet lukken zoveel.
        Wel kun je dmv een perfect voedingsschema en een goed trainingsschema een hele verandering bewerkstelligen hoor! Paar kilo spier erbij en eventueel je bf wat omlaag

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Als je al 10 jaar train weet je er wel meer van geloof ik
          IK denk dat je of ons voor de gek houdt of ons wil testen wat we weten.
          Sorry dat ik zo direct ben
          Sponsored by:
          Inshapesupplements

Comment

Na tien jaar trainen nog naturel willen bijkomen, het kan als je voedingschema en trainingschema de laatste tien jaar niks voorstelde en je daar nu wel verandering in gaat brengen, echter 8 kilo is onmogelijk, zelfs met het beste schema lukt je dit niet, 8kilo vet daarentgen kan perfect maar zal niet de bedoeling zijn denk ik.

Op natuurlijke basis kan je misschien 2-3 kilo wpier per jaar opbouwen er vanuit gaande dat alles perfect is, want een naturel kan zich niet veel misstappen permiteren, hoeveel ben je in die 10 jaar bijgekomen als ik vragen mag

Grrtz
            stil growing

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (snipke @ Dec. 08 2005,12:50)]

Op natuurlijke basis kan je misschien 2-3 kilo wpier per jaar opbouwen

Grrtz
              Dit is per persoon anders snipke.

Laten we eerst even kijken wat zijn stats zijn na 10 jaar training

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (been @ Dec. 08 2005,07:33)]

denk dat je na een jaar of 10 wel redelijk aan je naturele grens zal zitten en dan ga je 8 gk spier winst echt niet meer halen  

wat zijn je stats ??
                stats zijn

1.88 lang
                bf =ongeveer 12 of 14

ectomorf,en 90 kilo

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (snipke @ Dec. 08 2005,12:50)]Na tien jaar trainen nog naturel willen bijkomen, het kan als je voedingschema en trainingschema de laatste tien jaar niks voorstelde en je daar nu wel verandering in gaat brengen, echter 8 kilo is onmogelijk, zelfs met het beste schema lukt je dit niet, 8kilo vet daarentgen kan perfect maar zal niet de bedoeling zijn denk ik.

Op natuurlijke basis kan je misschien 2-3 kilo wpier per jaar opbouwen er vanuit gaande dat alles perfect is, want een naturel kan zich niet veel misstappen permiteren, hoeveel ben je in die 10 jaar bijgekomen als ik vragen mag

Grrtz
                  15 kg spiermassa ongeveer denk ik

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (corina @ Dec. 08 2005,11:56)]Als je al 10 jaar train weet je er wel meer van geloof ik  
                    IK denk dat je of ons voor de gek houdt of ons wil testen wat we weten.
                    Sorry dat ik zo direct ben  
                    jammer dat je zo over me denkt

ik heb me er gewoon niet goed mee bezig gehouden

sorry daarvoor!!

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (chipie @ Dec. 08 2005,20:16)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (snipke @ Dec. 08 2005,12:50)]Na tien jaar trainen nog naturel willen bijkomen, het kan als je voedingschema en trainingschema de laatste tien jaar niks voorstelde en je daar nu wel verandering in gaat brengen, echter 8 kilo is onmogelijk, zelfs met het beste schema lukt je dit niet, 8kilo vet daarentgen kan perfect maar zal niet de bedoeling zijn denk ik.

Grrtz
                      15 kg spiermassa ongeveer denk ik
                      15 kilo is niet veel he op tien jaar, ik was dat naturel op 1,5 jaar bijgekomen en geloof me ik was ook een echte ectomorf.

PLaats eens u voedingsschema en trainingsschema in de daarvoor voorziene topics kan denk ik wel aan gesleuteld worden zodat je nog wat kan winnen.

Grtz
                      stil growing

Comment

zeker ff posten 10 jaar 15 kg is niet echt veel

de eerste jaren zal het altijd wel sneller gaan maar wat snip al zegd als je goed begint gan je de eerste 1,5 - 2 jaar al makkelijk 15 kg pakken daarna gaat het een stuk minder

hoe oud ben je ?
                        Who's the Chef

Comment

Precies zoals er gezegt word, ik heb idd 15kg gepakt en ben ong 2 jaar bezig. Me vetpercentage is nog steeds t zelfde 13%... Vin het zonde van 10 jaar trainen maar zoals je zelf zegt ben je er niet echt goed mee bezig geweest.....Ik denk wel dat als je nu alles goed aanpakt, dat je nog wel wat kan pakke maar hoeveel moet je altijd maar afw88, en verschild uiteraard van persoon tot persoon....Zou t hoe dan ook probere, en t nu wel goed aanpakke, ander denk ik dat t na 10jaar trainen niets nieuws meer word......

Succes bro

Grt R

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (been @ Dec. 09 2005,08:18)]  

zeker ff posten 10 jaar 15 kg is niet echt veel

de eerste jaren zal het altijd wel sneller gaan maar wat snip al zegd als je goed begint gan je de eerste 1,5 - 2 jaar al makkelijk 15 kg pakken daarna gaat het een stuk minder

hoe oud ben je ?
                            ik ben 37 jaar

Comment

hmm oke
                              reken dan echt niet op een wonder sonder AS zal je echt geen schokkende gains halen ook niet met een super eet schema en ook niet met een super train schema
                              maar der zit nog wel wat in hoor begrijp me niet verkeerd alleen zal het niet zo snel gaan
                              Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X