ik ben belg en dit zijn de belgische records bankdrukken
Effe laten weten
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nette prestatie hoor, kan nog heel wat worden.
Hoop dat je idd erg goed begeleid wordt en dat je het niet te snel te gek gaat maken, kan veel kapot in zo'n jong lichaam en je moet er nog heel lang mee doen...
Blijf het met overleg doen en veel succes verder, je bent iig erg lekker bezig.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Shannasse @ Dec. 22 2005,15:48)]Nette prestatie hoor, kan nog heel wat worden. Â
Hoop dat je idd erg goed begeleid wordt en dat je het niet te snel te gek gaat maken, kan veel kapot in zo'n jong lichaam en je moet er nog heel lang mee doen...
Blijf het met overleg doen en veel succes verder, je bent iig erg lekker bezig. Â
The sky is the limit !
Prachtig resultaat kerel!
Gewoon verstandig blijven verderwerken.
grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (MOHAWK @ Dec. 21 2005,18:36)]Hey dudes, ik ben 63 kg en mn max is 95 benchpress! believe it or not!
ik train altijd met punani zit nu in een powerlift schema en hoop over de 100 te komen hierna.
Qua massa kom ik idd moeilijk aan. qua kracht niet. en ja het is nog natural.Who's the Chef
Comment
-
hoe is de vergelijking dan ongeveer ik ben nu 27 en weeg rond de 79 a 80 kilo en druk ongeveer 100 a 105 killo dat is dan ongeveer 20 kilo meer als dat je zelf weeg.
hoeveel drukken julli gemiddeld meer dab dat he lichaams gewicht is.
groeten wilfred.
Comment
-
Originally posted by [b
Enne ts super man!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (wilfredt @ Jan. 15 2006,21:20)]hoe is de vergelijking dan ongeveer ik ben nu 27 en weeg rond de 79 a 80 kilo en druk ongeveer 100 a 105 killo dat is dan ongeveer 20 kilo meer als dat je zelf weeg.
hoeveel drukken julli gemiddeld meer dab dat he lichaams gewicht is.
groeten wilfred.Who's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...4 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: