Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Achilles @ Feb. 03 2006,20:09)]Misschien jezelf een keer wassen?
Heb ik ook wel last van denk dat het komt door werk plus trainen en alle andere dagtaken die je hebt. Je gunt jezelf eigenlijk geen rust omdat je heel de dag bezig bent.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Citaat[/b] (harold @ Feb. 04 2006,08:16)]Over wallen word niet echt gesproken, maar meer over waterzakjes onder de ogen. Dit is 1 van de meest voorkomende symptomen voor problemen met de schildklier.
Ik heb heel vaak rooie ogen, veel mensen denken vaak dat ik geblowt heb of iets, maar als het heet is of ik vermoeid ben krijg ik dat heel erg, en heb standaard een beetje van die silvester stallone ogen vind ik zelf, vind het zwaar vervelend afentoe maar agh ken der niets aan doen dus lekker laten gaan, kga geen shit op me ogen smeren of wat dan ook...
"Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."
Neem wel aan dat je dan ook op z'n minst een paar maanden stopt met allerhande rotzooi als as, vetverbranders en supplementen enzo?
Beetje zinloos anders allemaal hè...
Vitaminen en eventueel creatine ofzo kan wel maar zou verder eens lekker een poosje helemaal niets nemen.
Succes ermee!
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Comment