Dealers grote vraag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dealers grote vraag

Hey allemaal

Ik zit hier nog niet zo lang maar wat er tot nu toe te leren valt heb ik zo ongeveer wel geleerd. Maar nu hebk nog een vraag. Ik was laatst lekker aan het fitnesse, ga ik op de weegschaal staan en gvd, ik ben 2 kilo afgevallen. Maar ik vind dit raar, ik heb echt niet het gevoel dat ik spieren aan het verliezen ben, sinds ik begonnen ben eet ik zoals ik nu doe en ik merk zeer duidelijke verbeteringen (zoals dat ik mijn tietspier zo op en neer kan bewegen en groter worden, mijn bovenbuikspieren groter worden, conditie beter, shouders groter enz enz enz) maar nu ik die 2 kilo kwijt ben word ik echt bang dat ik spier aan het verliezen ben. Ik eet niet zoveel, na elke training wel proteineshake, en mijn dagelijkse voeding bestaat nu zo ongeveer uit 1.5 liter melk, 400 gram cornflakes, 5 boterhammetjes met mager vlees, en avondeten (altijd anders, pasta's, vleesje, groenten)

Nu heb ik als vraag an jullie is het mogelijk dat ik spier verlies, en of ik niet te slecht eet (gelieve wat richtlijnen) en als ik spier verlies, hoe ik ervoor kan zorgen dat ik dat niet doe zonder te veel aan te komen (mag wel wat natuurlijk)

Ik betwijfel of ik spier verlies want dan zou ik dat denk wel moeten zien...

Thanks anyway

Het kan zijn dat dit de verkeerde afdeling is voor deze post, mijn excuus daarvoor

hadoe

Als je je bf laat meten weet je het.
    Wat betreft dat spieren verliezen zal het wel loslopen maar dat je te weinig eet lijkt me duidelijk.
    Zou ook de spiegel als leidraad nemen als ik jou was.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Jep wat Cur zegt.

Ga goed eten, doe je dat niet verlies je spieren, zo simpel is het.
      Zal niet heel snel gebeuren, maar toch, zekere voor het onzekere nemen

Lees de schemas door en dan weet je ongeveer wat je binnen moet krijgen bij de stickys staat ook zat info
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

zolang u kracht hetzelfde blijft zal je geen spieren verliezen, maar meer eten moet je zeker gaan doen anders ga je wel spieren verliezen, hoeveel keer per week train je nu, oppassen voor overtraining want je eet niet veel

Grtz
        stil growing

Comment

idd meer eten kerel
          bekijk wat schema's hier op de site en maak er 1 voor je zelf
          Who's the Chef

Comment

wat balangrijk is 2 uur voor je training goed eten en dan 10 minuten voor het trainen neem je een beetje eiwilt met kolidraten en na het trainen 1 banaan met een schake

Comment

Zolang je kracht hetzelfde blijft, of zelfs iets toeneemt verlies je idd geen spiermassa.
              Wil je evt veel groter worden, dan moet je wel je voeding daarop aanpassen, dat zal je wel duidelijk zijn denk ik.
              Veel succes.
              Groet;
              Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X