Een vraag waar ik al een tijd mee rond loop sinds ik toch wat fanatieker en serieuser wordt met trainen. Ik blow regelmatig (2 op een avond ofzo) en hoor verschillende verhalen over de negatieve effecten daarvan op je lichaam en voor het trainen. Weet iemand daar toevallig iets meer over ?
Welk effect heeft blowen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ken gasten die met beiden (en vaak 'een beetje' as) groot zijn geworden maar zal geen namen noemen.
Kan me niet voorstellen dat het goed voor je is en al helemaal niet als je het iedere avond doet, klinkt toch wel als een verslaving vind je niet?
Op zichzelf zal het effect op trainen overigens niet enorm groot zijn...
-
Zo klinkt het inderdaad wel maar is het vind ik niet. Vind het gewoon erg lekker zo in de avond lekker relaxt na bijvoorbeeld een paar uur daarvoor lekker getraind te hebben. Ik rook ook gewoon maar kan ook gewoon stoppen zonder moeite. Klinkt als een rook verslaafde die gewoon stug ontkend maar dat is het niet :-) als je me nog kan volgen hahahah :-)
Comment
-
Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Originally posted by ShannasseKen gasten die met beiden (en vaak 'een beetje' as) groot zijn geworden maar zal geen namen noemen.
Kan me niet voorstellen dat het goed voor je is en al helemaal niet als je het iedere avond doet, klinkt toch wel als een verslaving vind je niet?
Op zichzelf zal het effect op trainen overigens niet enorm groot zijn...
haha die jij waarschijnlijk bedoelt is gewoon groot geboren denkWho's the Chef
Comment
-
blowen ik zie veel van me vrienden die door blowen fucking dun worden haha volgens mij word je er wel droog van maar ja zou het niet aanraden 3 jointjes geld voor 1 pak sigaret ondhoud dat en het neemt vitamine c weg dus minder weerstand later
Comment
-
Originally posted by CuriosioZe bedoeld mijn broertje hè voor alle duidelijkheid
Greets...Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment