Welk effect heeft blowen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welk effect heeft blowen

Een vraag waar ik al een tijd mee rond loop sinds ik toch wat fanatieker en serieuser wordt met trainen. Ik blow regelmatig (2 op een avond ofzo) en hoor verschillende verhalen over de negatieve effecten daarvan op je lichaam en voor het trainen. Weet iemand daar toevallig iets meer over ?

Ken gasten die met beiden (en vaak 'een beetje' as) groot zijn geworden maar zal geen namen noemen.

Kan me niet voorstellen dat het goed voor je is en al helemaal niet als je het iedere avond doet, klinkt toch wel als een verslaving vind je niet?
    Op zichzelf zal het effect op trainen overigens niet enorm groot zijn...

Comment

Zo klinkt het inderdaad wel maar is het vind ik niet. Vind het gewoon erg lekker zo in de avond lekker relaxt na bijvoorbeeld een paar uur daarvoor lekker getraind te hebben. Ik rook ook gewoon maar kan ook gewoon stoppen zonder moeite. Klinkt als een rook verslaafde die gewoon stug ontkend maar dat is het niet :-) als je me nog kan volgen hahahah :-)

Comment

KIjk eens in dit topic:

http://forum.bodynet.nl/algemeen/188...ghlight=blowen

grtz
        Elk pondje komt door het mondje !!!
        Denk je sterk.

Comment

Originally posted by Shannasse
          Ken gasten die met beiden (en vaak 'een beetje' as) groot zijn geworden maar zal geen namen noemen.

Kan me niet voorstellen dat het goed voor je is en al helemaal niet als je het iedere avond doet, klinkt toch wel als een verslaving vind je niet?
          Op zichzelf zal het effect op trainen overigens niet enorm groot zijn...

haha die jij waarschijnlijk bedoelt is gewoon groot geboren denk
          Who's the Chef

Comment

blowen ik zie veel van me vrienden die door blowen fucking dun worden haha volgens mij word je er wel droog van maar ja zou het niet aanraden 3 jointjes geld voor 1 pak sigaret ondhoud dat en het neemt vitamine c weg dus minder weerstand later

Comment

Originally posted by been
              haha die jij waarschijnlijk bedoelt is gewoon groot geboren denk
              Ze bedoeld mijn broertje hè voor alle duidelijkheid

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio
                Ze bedoeld mijn broertje hè voor alle duidelijkheid

Greets...
                echt? wie had dat gedacht... hahaha
                Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...

She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X