pijn POLS!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pijn POLS!

ik heb sinds een weekje al last van mijn pols dat komt niet door het fitnessen maar ik ging met vrienden kijken wie het beste een bus kon optille haha en wie het algnst volhield (HEEEEL DOM NATUURLIJK)
    en de volgende dag had ik opeens pijn aan mijn pols en zat er een dikke bult op (aan de kant van mijn pink) ik heb dit ook aan mijn huisarts vertelt en die zei dat ik geen oefeninge mocht doen waarbij ik last kreeg van mijn pols en gewoon een weekje rust en 4x per dag 10 minute koelen met ijs..
    nu ben ik een weekje later is de pijn al wel vermindert maar bij het tillen van een gewicht voel ik een steek en ik kan echt geen gewichten tillen ik word hier echt ziek van ik doe nu alleen maar borst , rug en schouder oefeninge waar ik geen pijn bij heb dus de biceps + triceps oefeninge kan ik niet doen en de bult die ik had is er nog steeds heeft iemand ook een soortgelijk iets gehad en weet wat ik er tege kan doen?

help aub???
    Last edited by ahmet; 02-04-2006, 16:29.
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Wat je huisarts al zegt en zeker niet teveel belasten. Rust is het enige wat gaat werken gok ik.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

maar als ik bijv. bankdruk dan voel ik het wel warm worden mara doet het geen pijn.. kan ik gewoon doorgaan of moet ik toch echt stoppen tot het weer beter is? ik ken mensen waarbij het heel lang heeft geduurt voordat het genezen was en eigenlijk wil ik voor de vakantie er een stuk beter uitzien.. foto hoe ik er nu uitzie is op andere thread te zien bij foto's leden

Comment

idd gewoon ff rustig aan

Comment

nou gewoon NIET training mischien alleen fly's achtig waarbij je je handen niet zoveel gebruikt..enja benen ook natuurlijk mischien cardio. om toch wel in vorm te blijven.

maar ookal doet het geen pijn, die bult zit er niet voor nix!

meestal als je zoiets hebt en je gaat trainen komt het een beetje los en gaat het wat minder pijn doen, (maar dan houd je jezelf alleen maar voor de gek)
          want dan is het de volgende dag alleen maar 2x keer zo erg.

beter korte tijd niet..voor goed herstel, dan rustiger doorgaan en langer herstel.

want uiteindelijk verlies je op de lange termijn meer spiermasse e.d. dan als je het gewoon eventjes goed laat hertsellen!

Comment

jah ik ben nu ook 1 a 1.5 week gestopt met trainen doe nu helemaal niks..
            alleen ga ik vrijdag ff langs me huisarts en dan laat ik het nog eens bekijken en vragen wat hij vind dat ik moet doen maar tot die tijd neem ik nog ff rust ik ben van plan maandag weer te beginnen als hij zegt dat het oke is
            bedankt voor jullie posts

greetz

Comment

Ik heb pas in mijn bovenarm, erg last gehad van mijn tricep. Deze heb ik toen een week niet belast en toen was het over.

Maar ik denk dat voor je de beste oplossing is om niet te trainen, ook geen andere spieren, zelf niet benen. Ik weet dat dat klote is om te horen, want je bent natuurlijk heel gemotiveerd, maar op het moment dat jij helemaal niks traint, DAN pas kan je lichaam volledige aandacht geven aan je pols, om dit te herstellen. Heb je alleen last van je gewricht of van de nabije spier?

Zoiezo zou ik 1 week niet meer trainen nog, en goed eten. Mischien wat Anica (of hoe het heet) erop smeren.

Grtz David.
              VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

jah ik ben al 1 a 1.5 week gestopt met trainen doe helemaal niks nu en tja ik weet niet wat het is maar lijkt op een bot dat eruit steekt gek... heel raar maar het doet ook alleen maar pijn als ik iets zwaars til(halters bijv.)
                anica nooit van ghoord maar ik dacht zelf eerst aan tijgerbalsem totdat ik van de dokter hoorde dat ik het koud moest houden met ijs , en als ik tijgerbalsem smeer word het juist warm.. volgens mij is dat bij blessures met een spier ofso..

nja weten jullie hoe het komt er steekt gewoon een botje uit, dezelfde als aan de andere aknt alleen een stuk dikker

grtz

Comment

Niet zoveel aftrekken dan krijg je ook geen last van je pols hahahahha

Grtzz D
                  !Use my shit and feel the power!

Comment

hahahaha grapjas btw het is aan me linker pols damn ik kan er niet tege man dat ik niet kan traine word helemaal gek :S

Comment

Ik ken je gevoel

Ik zou anders even langs een ziekenhuis gaan(ff afspraak maken). Het kan ook gewoon een zwelling zijn, maar als het naar 1,5 week nog niet geslinkt is klopt dat niet... Maarja het kan ook een serieuze kneuzing zijn, ik heb al 3 maanden lang 2 vingers gekneust. (Doet ook alleen pijn bij zwaar gebruik).

Wat betreft tijgerbalsem, dit is meer geschikt voor hoest enzo.

Je kan eens naar de apotheek gaan en dan vraag je, mag ik 1 pakje anika.
                      het is geen aniKa maar als je het zo uitspreekt snappen ze je wel

Veel succes ermee trouwens.. Ik baal mee met je

Comment

@ davito , ja echt bedankt man k heb een afspraak met huisarts voor vrijdag kijke wat hij gaat zegge en als hij zegt weer ruste ga ik gewoon naar ziekenhuis foto's late make ja

stel je voor mijn blessure is over een weekje over en kan ik dan met volle gewichten weer aan de slag of moet ik rustig aan beginnen en is het handig ff in het begin bokstape te gebruiken

grtz ahmet

Comment

Rustig aan weer beginnen, anders ben je er zo weer bij. Beter even rustig doen en dan langzaam weer opbouwen. En idd even je pols ondersteunen.

Grtzz D

p.s. En niet zoveel vreemdgaan met links
                          !Use my shit and feel the power!

Comment

inderdaad leek mij ook het beste alleen moet iets voor me pols hebben zodat het niet helemaal belast word iemand tips?
                            bokstape wat ze bij boksen gebruiken of toch iets anders wat beter is?

grtz

Comment

Pols bandje werkt goed. En ik zou ook rustig beginnen, dan gaat het snel genoeg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X