hai

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

aandacht

hopi wendy ik vraag me af of jij wel ben die je,je voor doet ik denk dat jij een ander persoon bent achter je naam zeker met hiii hii hi want een vrouw als jou vrag niet zo veel aandacht zo wel zit je op de verkeerde site dan moet je naar de babel box of naar vrouw zoekt man.
    sorry als ik het verkeert heb maar ik denk van niet.

Comment

schiedam..het is mogelijk ja... maar lijkt mij vette onzin...komop man ik als 15 jarige kan dit zelfs bedenken, er bestaan nou eenmaal verschillende mensen de ene vraagt veel aandacht en de andere niet de een lacht met hihihihi en de ander met haahah of hoohohhoohh dus als je het mij vraagt is het gewoon beschuldigen van iemand zonder bewijs of iets wat zomaar uit het lucht komt vallen...(denk na of zoek naar antwoorden voor je iets zegt, weetje het niet zeker beschuldig dan niemand)

grtz
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Hij beschuldigt niet iemand zonder bewijs.
        Vat dit niet verkeerd op, maar mij viel het ook op.

Misschien anders opstellen, je (Wendy) komt indd wel zo over of je een man zoekt.
        Niks verkeerd mee, maar dan ben je indd op de verkeerde site.

Sorry dat ik zo direct ben
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Zal aan mij liggen maar laatste keer dat ik keek was ik een man en heb niet het idee dat ik gezocht wordt hoor.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by corina

Misschien anders opstellen, je (Wendy) komt indd wel zo over of je een man zoekt.

mm dat idee had ik niet heerlijk gezegd.. maar ik kan het mis hebben

Comment

jullie zouden gelijk kunnen hebben, ik zou ook zo denken maar ja het is de tijd van tegenwoordig heh,

steeds meer meiden doen dat hihihi msn gedoe, leuk bedoelt

Comment

Ik zou zeggen mannen PM maar lekker los!!

Comment

Originally posted by corina

zoals je wilt foto weg, heb al een man in mijn leven, en foto's van mijn spieren zal ook el niet komen aangezien hij thuis niet voor dit forum is, het is al voor hem erg genoeg dat mijn armen groter zijn als hij en vind dat ik mijn vrouwelijkheid verlies, dus die komen het huis niet in, maar als iedereen zo weer blij is................................. was niet de bedoelling
                  goeie training is a way of life

Comment

Gewoon doen waar je jezelf het best bij voelt, meid.
                    Was zeker niet slecht bedoeld van de andere members en mij maakt het al helemaal niet uit of je nu een foto in je avatar zet of niet of hoe je er nu daadwerkelijk uitziet.
                    Je weet blijkbaar wat over trainen en kan dus zeker nuttige tips en raad geven. Hopelijk blijf je dat ook doen.
                    Grtz

Comment

Waarom je avatar weg?
                      Geen idee wie het was maar vond het niet vervelend om naar te kijken.
                      Weet niet of je het zelf was maar ik ben het ook niet zelf op mijn avatar hoor, is pies netjes op de wc..

Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Foto hoef je van mij niet weg te halen. En voor niemand niet!

Ik kan het niet laten....

Je man vindt niet dat jij je vrouwelijkheid verliest eerder dat hij zijn mannelijkheid in jouw ogen zal verliezen. Zijn mannelijkheid wordt bedreigd. Ik zou me ook niet anders voelen als de armen van mijn vriendin groter waren dan de mijne! Doch zou ik het haar niet kwalijk nemen en haar lekker der dingen laten doen. En als ik er zo veel meezat dan zou ik mijn ass naar de gym brengen en groeien godverdomme! Ik zou haar niet de schuld geven van mijn onzekerheden.

Comment

Originally posted by Achilles
                          Foto hoef je van mij niet weg te halen. En voor niemand niet!

Ik kan het niet laten....

Je man vindt niet dat jij je vrouwelijkheid verliest eerder dat hij zijn mannelijkheid in jouw ogen zal verliezen. Zijn mannelijkheid wordt bedreigd. Ik zou me ook niet anders voelen als de armen van mijn vriendin groter waren dan de mijne! Doch zou ik het haar niet kwalijk nemen en haar lekker der dingen laten doen. En als ik er zo veel meezat dan zou ik mijn ass naar de gym brengen en groeien godverdomme! Ik zou haar niet de schuld geven van mijn onzekerheden.
                          -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                          -2 know what we don't know
                          -No Pain No Gain!

Comment

Originally posted by wendynr1
                            hai iedereen,

viel me gisteren op dat iedereen zeer gemoedelijk is hier en je netjes komt te verwelkomen, aangezien we allemaal dezelfde passie hebben.............
                            mensen die al langer trainen mensen helpen die net beginnen om zo hun weg te vinden in de sport..... de info vind ik ook wel erg leuk, niet dat ik er zo zeer wat van op steek maar dat iedereen er zijn eigen dingen aan toe voegt, aangezien iedereen alles vanuit een eigen oogpunt interperteerd en dat zo aan zijn training toevoegd, en dat is wel erg grappig te lezen hoe anderen dat doen...........

liefs wendy
                            ja dat is zo , ik train ook al heel lang en de passie blijft heel groot hoelang train je al zo fanatiek en van wie en waar heb je dat opgedaan

Comment

Beetje vaag nu hoor, om je avatar ineens weg te doen, je moet je niet aangevallen voelen, zo kom je nu wel over.

Maar zoals ik al zei Wendy, het was niet verkeerd bedoelt, ik kan soms hard overkomen, maar dat is wat ik dacht.
                              Ik las op een gegeven moment alleen maar msn taal, vandaar dat ik dat dacht, niet vanwege je foto iig
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

welkom..iig

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X