denk ik goed?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• denk ik goed?

heb het forum doorgelezen dus om goed gespierd worden moet je als je dun bent eerst gaan voor spierdefenitie en daarna gaan bulken voor massa en als je dik bent voor spiermassa gaan en daarna cutten?

presies anders om kerel
    Who's the Chef

Comment

Poe staat wel moeilijk omschreven, ik begrijp niet goed hoe je het bedoel.

Het is zo, wil je massa dan bulk je, dus boven je dagelijkse behoefte.
      Wil je vet verliezen (dus defenitie krijgen) dan ga je cutten, onder je dagelijkse behoefte zitten.
      Sponsored by:
      Inshapesupplements

Comment

okay ik ben dus slank met spierdefenitie moet ik dan nu gaan bulken? en krijg je daar geen bolle kop van? zoja is dat weg te trainen of moet je dan weer op dieet?

Comment

als je meer spier massa wil moet je bulken ja
          Who's the Chef

Comment

Laat anders een foto zien, dat is wat makkelijker oordelen.

Zoals jij het zegt zou je moeten gaan bulken indd, dat kan ook zonder teveel vet aan te komen.

Moet je wel een mooi schoon eetschema hebben.

Kom je teveel vet aan (net als ik) dan moet je indd weer gaan cutten (net als ik) en dat is niet leuk dus ik zou zo schon mogelijk gaan bulken.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Laten we het gewoon stap voor stap doen; vermeld dus om te beginnen je stats en doel(en) gewoon ff.

stats = gewicht, lengte, vetpercentage (mocht je er een idee van hebben), trainingservaring, leeftijd (18?)... (hoe meer hoe liever en makkelijker voor ons).

Nadien ga je dan (al dan niet met hulp) je dagelijkse behoefte uitrekenen. (doen hier een aantal aardige calculators de ronde)
              Je kan dan in de voedingstopics een kijkje nemen en proberen om zelf een voor jou haalbaar voedingsschema (aan de hand van je totaal dagelijkse nodige kcal) ineen te knutselen. Dat post je dan op het forum en andere leden zullen er dan op reageren en je tips geven.
              Wat training betreft kan je nadien hetzelfde doen.
              Succes!

Comment

Goede post Bocca!
                @ FlyingDot: als je doet wat Bocca aangeeft komt het vast helemaal goed.

Comment

Dan zal het in ieder geval niet daar aan liggen..

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@ Shannasse en Cur ; Thx for the support, appreciate it.

Comment

Ik lijk een soort zelfde geval, ga eens kijken in de foto sectie naar mijn foto's is dat ongeveer hoe jij eruit ziet? Mij is namelijk daarbij aangeraden te gaan bulken, of zelfs Weiht Gainers te kopen^^
                      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

ja ongeveer wel alleen jou buik ziet er fantastisch uit ;-)

ik zal binnenkort wat foto' posten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X