Op gewicht blijven maar toch spieren trainen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Op gewicht blijven maar toch spieren trainen

Hallo volk

Ik zit met een probleempje, door mijn sport ben ik genoodzaakt om onder de 62 KG te blijven. Maar toch wil ik me spieren trainen en wat sterker worden ( ik hoef niej echt super super gespierd te worden als jullie begrijpen wak bedoel) is dit te doen? en zo ja hoe ?

nog iets: ik wil me buik spieren oefenen, doe ik ookal een tijdje ( foto's kun je vragen op msn :P [email protected]) maar ik train ook door gewichten op me buik te leggen en vast te houden om t zwaarder te maken. Doe ik dit op een goede manier of overbelast ik de boel hiermee? en als het goed is, hoe kan ik dan me schuine buikspieren oefenen met extra gewicht?

bvd , ggroet

Bart
    Gewoon bart

Is eigenlijk niet te doen, spieren zijn zwaar dus alles wat je extra kweekt zie je terug op de weegschaal zeker als je zo licht bent.
    Enige manier zou zijn om al het gewicht dat je in spieren wint weer te verliezen aan vet maar daar zul je niet veel van hebben met dat gewicht.

Comment

wat voor sport doe je dan?
      "Was iedereen maar zoals ik zou moeten zijn." ! "Als je begrepen wilt worden, zeg dan precies wat je bedoelt." ! "Luister, leer en reageer. Niemand weet alles. We weten allemaal iets." ! "Wees niet bang dat de wereld vandaag vergaat. Het is in Australië al morgen." ! " Wie wil, zoekt een mogelijkheid. Wie niet wil, zoekt een reden."

Comment

Je bent pas 17 zie ik.
        Dan ga je nooit onder de 62 kg blijven. Waarschijnlijk groei je ook nog wat. is het niet in de lengte dan wel in de breedte.
        Op gewicht blijven zal moeilijk gaan. of je moet steeds lager gaan met je vet%... maar dat houdt een keer op natuurlijk.
        Bezoek ook eens het forum.

Comment

ik ga der van uit dat het met vecht sport te maken heeft en je met een bepaalde klasse zit

als ik jou was jou ik lekker gaan knallen en groeien en dan net onder de volgende klasse grens gaan zitten
          Who's the Chef

Comment

Ja, of misschien armworstelen, daar zijn ook aparte gewichtklasses in.
            Dat zou trouwens ook wel leuk zijn, een echte armworstelaar hier op het board.
            Groet;
            Brear.

Comment

je zult zeker groeien met gewicht neem ik aan of je moet afvallen,
              arm worstelen? gewoon armpje drukken toch? hoe kun je die spier trainen en welke spier is dat?? heb gehoord dat je die speciaal kunt trainen want da was niet je biceps of triceps ofso maar een hele andere

grtz
              Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ahmet
                je zult zeker groeien met gewicht neem ik aan of je moet afvallen,
                arm worstelen? gewoon armpje drukken toch? hoe kun je die spier trainen en welke spier is dat?? heb gehoord dat je die speciaal kunt trainen want da was niet je biceps of triceps ofso maar een hele andere

grtz
                Volgens mij is dit je onderarm en de spier die vanaf je schouders naar je arm loopt.
                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Ja ik moet in een klasse blijven, maar het punt is ik heb het nu al zwaar in die klasse dus een klasse hoger is te moeilijk voor mij. maar gelukkig kan er nog wel wat vet af dus ga ik dat eerst proberen en na deze zomer kijk ik wel of ik een klasse hoger ga.
                  Gewoon bart

Comment

btw welk sport??

grtz
                    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Jiu jitsu als hoofd sport en dan judo erbij om het jiu jitsu te ondersteunen
                      Gewoon bart

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X