Hernia

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hernia

Dag allemaal ,

Ik ben nieuw tot fitness maar heb reeds een redelijke kennis van het 'bouwen'.
    Nu zou ik zelf willen beginnen met fitness met als doelstelling : massa te bouwen , echt spieren kweken.

Nu is mijn vraag is dit mogelijk , want ik zit met een hernia letsel L5 S1 in de onderrug.

Nu is men vraag een beetje aan jullie kan dit lukken ? Vermits ik weet voor het echte 'bouwen' je serieus tot je maximum gaan. Is het mogelijk met ene hernia letsel ? Of zeggen jullie van ik zou er niet aan beginnen verloren moeite , je gaat toch moete stoppen van de pijn.

Greets

Cederic

hey stel je eerst eens voor...In de bedoelde toppic
    !Use my shit and feel the power!

Comment

Originally posted by Cederic
      Dag allemaal ,

Ik ben nieuw tot fitness maar heb reeds een redelijke kennis van het 'bouwen'.
      Nu zou ik zelf willen beginnen met fitness met als doelstelling : massa te bouwen , echt spieren kweken.

Nu is mijn vraag is dit mogelijk , want ik zit met een hernia letsel L5 S1 in de onderrug.

Nu is men vraag een beetje aan jullie kan dit lukken ? Vermits ik weet voor het echte 'bouwen' je serieus tot je maximum gaan. Is het mogelijk met ene hernia letsel ? Of zeggen jullie van ik zou er niet aan beginnen verloren moeite , je gaat toch moete stoppen van de pijn.

Greets

Cederic
      Dag Cederic. Ik zal mijn ervaring vertellen van een lage hernia.
      Het ziekenhuis wilde mij opereren dat weigerde ik.
      Na een periode van 8 maanden rust en daarna therapie (die niks hielp) Ben ik de hulp wezen zoeken in het alternative geneeswijze. Na een maand was de pijn zo goed als weg Een maal voor controle in het ziekenhuis en voor eventuele operatie stond de chirug verstelt van het bereikte resultaat. Hij achte zelfs operatie overbodig.
      Ik ben weer gaan werken, maar laag bij de grond werken deed mijn rug pijn. Een zeurende pijn.
      Ik ben gaan fitnessen en wel op een rustige manier,(ik heb geleerd luister naar naar je lichaam ) Het belangrijkste was toen DE RUGSPIEREN trainen.
      Nu 6 jaar later lach ik erom ik doe alles Ben nu 5x per week in de sportschool te vinden. Maar wel heel langzaam opgebouwd.
      Ik zeg wel dat ieder persoon anders is.
      GRT
      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by kees
        Dag Cederic. Ik zal mijn ervaring vertellen van een lage hernia.
        Het ziekenhuis wilde mij opereren dat weigerde ik.
        Na een periode van 8 maanden rust en daarna therapie (die niks hielp) Ben ik de hulp wezen zoeken in het alternative geneeswijze. Na een maand was de pijn zo goed als weg Een maal voor controle in het ziekenhuis en voor eventuele operatie stond de chirug verstelt van het bereikte resultaat. Hij achte zelfs operatie overbodig.
        Ik ben weer gaan werken, maar laag bij de grond werken deed mijn rug pijn. Een zeurende pijn.
        Ik ben gaan fitnessen en wel op een rustige manier,(ik heb geleerd luister naar naar je lichaam ) Het belangrijkste was toen DE RUGSPIEREN trainen.
        Nu 6 jaar later lach ik erom ik doe alles Ben nu 5x per week in de sportschool te vinden. Maar wel heel langzaam opgebouwd.
        Ik zeg wel dat ieder persoon anders is.
        GRT
        Ja maar dat is het hem net , er is mij reeds door en fysiotherapeut aangeraden rustig te trainen maar vermits ik wil doen aan bodybuidling en dus echt spieren kweken gaat dit rustig trainen me niet voorruit helpe.

Comment

Je moet ergens beginnen kerel.
          Wat wil je dan, ondanks een blessure er maar gelijk vol invliegen?
          Dan gaat het antwoord idd zijn dat je het kan vergeten, gaat niets worden.
          Als je het echter zoals Kees aangeeft rustig opbouwt zou het misschien wel kunnen. Als je fysio zelfs heeft aangegeven dat trainen goed voor je is zou ik het al helemaal doen, alleen zul je zeker in het begin het idee 'bodybuilding' uit je hoofd moeten zetten en gewoon gaan trainen op herstel.

Comment

Kees, wil je zeggen wat voor alternatieve geneeswijze dat was? Ik ken een aantal traditionele manieren om ermee om te gaan, maar weet nauwelijks iets uit het alternatieve circuit.
            Life's what you make it!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X