Polsverstevigingen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Polsverstevigingen

Hallo mensen,

Ik heb bij bepaalde oefeningen soms last van mijn rechterpols. Ik denk dat het komt omdat die 10 jaar geleden nogal grof gebroken is geweest.
    Nu kwam ik op internet polsverstevigingen tegen.

Zouden die zinvol zijn? Het stabiliseert en verstevigt toch de pols neem ik aan.

Mercikes

dit lijkt me zoiets als een band wat je om je middel heen doet..
    maar dat is juist slecht want je onderrug word er slapper van, geld dit ook voor een polsband?

grtz
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Originally posted by ahmet
      dit lijkt me zoiets als een band wat je om je middel heen doet..
      maar dat is juist slecht want je onderrug word er slapper van, geld dit ook voor een polsband?

grtz
      Ik heb geen idee daarom mijn vraag. Je polsen op zich train je niet echt of wel? Ken geen oefeningen die voor je pols zouden moeten zijn.
      En ik wil me ook geen blessures in de hand werken.

Comment

ik denk dat als je onderarmen traint dat ze dan ook wel sterker worden...hahaha klinkt raar maar k denk dat

grtz
        Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Klopt wel hoor, door onderarmen te trainen worden idd ook je polsen sterker.
          Als je ze niet apart traint kun je iig bij bepaalde pull oefeningen voor bijv rug flink in de handvatten knijpen, train je onderarmen redelijk mee.

Bij een specifieke blessure kun je tijdelijk zo'n brace gerust dragen.
          Zou er zeker niet doorlopend mee gaan trainen, daar zal de pols alleen maar zwakker van worden. Eventueel kun bijv alleen de laatste en zwaarste set met brace trainen en de rest zonder maar of het helpt is maar de vraag, dat zul je uit moeten proberen.
          Kan bij sommige oefeningen juist tegen werken dat de pols behoorlijk gefixeerd en daardoor onnatuurlijk belast wordt. In sommige polsbraces zit een plastic of metalen 'staaf' aan de onderkant die er dan is in verschillende sterktes. Met de metalen pen is de pols bijna volledig gefixeerd, met de verschillende kleuren plastic pennen wordt de pols geleidelijk minder gefixeerd. Zal een kwestie blijven van uitzoeken wat voor jou werkt.

Waarschijnlijk is het beter om het helemaal niet te doen maar je weet zelf hoeveel last je er van hebt en of het je waard is.

Comment

Thnx, ik heb het vanavond ook eens nagevraagd bij de sportschool en daar zeiden ze hetzelfde als jullie.
            "Niet dragen, je pols wordt vanzelf sterker en dan ga je er vanzelf ook minder last van hebben".

Merci

Comment

dit is ook goed voor polsversteviging

hallo ik heb een power ball gekocht. ik vind het een goed ding je krijgt er sterke polsen van en veel kracht, mischien is het ook wel wat voor jou.

groeten wilfred.

Comment

Originally posted by wilfredt
                hallo ik heb een power ball gekocht. ik vind het een goed ding je krijgt er sterke polsen van en veel kracht, mischien is het ook wel wat voor jou.

groeten wilfred.
                Op mijn werk hadden een paar mensen ook zoiets, nu je het zegt kan zoiets ook wel handig zijn. Zal mijn collega eens lief aankijken

Comment

Ik had er in het begin ook veel last van. Dan heb ik handschoenen gekocht met polsversteviging, die hebben me goed geholpen. Ondertussen zijn men polsen wat sterker en heb ik de handschoenen eigenlijk niet meer nodig maar is wel handig om eelt te voorkomen. Lekkere zachte handjes

Je zou dit ook eens kunnen bekijken: http://www.bodybuilding.com/fun/dennis78.htm

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X