afvallen of spieren kweken ?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen of spieren kweken ?

ik ben 2m groot en weeg +-100kg.
    mijn vet % ligt volgens mij wel vrij hoog +20% ofzo.
    ik vroeg me nu af of ik best eerst afval en dan spieren begin te kweken of eerst bulken en kweken en daarna te proberen dat vet % te laten dalen.
    NO PAIN NO GAIN !

Zou op je dagelijkse behoefte gaan zitten en flink trainen. Cutten kan altijd nog.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ja heb je gelijk in , maar ik zou toch tegen de zomer nog een beetje van dat buikje willen af krijgen
      NO PAIN NO GAIN !

Comment

Eerst je dagelijkse behoefte afstemmen en goed trainen
        Goede voeding en een goed schema dan zie je na een week of acht resultaat
        Dan kan je altijd nog cutten of door gaan met wat je doet

Comment

Buik raakje niet in een paar weken kwijt is mijn mening maar ja kan het proberen

Comment

Originally posted by rkik
            Buik raakje niet in een paar weken kwijt is mijn mening maar ja kan het proberen
            Ja weet ik en het is trouwens ook niet gezond om veel te verliezen in korte tijd maar alle beetjes helpen niet waar ?
            NO PAIN NO GAIN !

Comment

Veel cardio op de vroege morgen voor het ontbeid daar door val je
              nog meer af en zeker 3x per week je buik en vooral je onderbuik trainen

Comment

Originally posted by rkik
                Veel cardio op de vroege morgen voor het ontbeid daar door val je
                nog meer af en zeker 3x per week je buik en vooral je onderbuik trainen
                kan je dan enkele voorbeelden geven van specifieke oef. voor de onderbuik ?
                NO PAIN NO GAIN !

Comment

Je legt het accent op de onderste buikspieren door je benen op te tillen en je bovenlichaam dus recht te houden. Kan hangend of liggend.
                  Overigens is plaatselijk vet verbranden een utopie dus door veel buikspieren te trainen zal je buik zeker niet platter worden. Je moet ze uiteraard wel trainen maar neem ze gewoon in je schema op en train ze dus niet te vaak, een keer of twee per week is zat.

Zou in jouw situatie zoals Curiosio al aangaf gewoon exact op je behoefte gaan zitten, als je daar goed bij traint zal je vetpercentage waarschijnlijk evengoed wel gaan zakken. Voeg eventueel wat extra cardio toe dan komt het zeker wel goed.
                  Als je nu echt gaat cutten is extra massa pakken bijna niet mogelijk en dat zou ook weer zonde zijn.

Comment

njah gelijk heb je ik ga het zo dan ook doen
                    bedankt
                    NO PAIN NO GAIN !

Comment

Idd gewoon op onderhouden en knallen. Groeien zul je toch doen hoor..
                      Toen ik pas begon zat ik met hetzelfde probleem maar was bang dat te 'dun' zou moest ik direct beginne cutten. Daarmee heb ik ook gekozen om te bulken. Resultaat: en pak gespierder maar geen zak droger. Te verwachten natuurlijk Ik ben trouwens nog altijd op zoek naar de magic formula om vet te verbranden en tegelijk spiermassa te kweken. Ik laat wel iets weten als ik het heb gevonden..

Comment

ja als je die formule vind moet je ze mij maar eens geven
                        NO PAIN NO GAIN !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X