gezond ...?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@ snipke, owja ... heb je die verhalen weer... in mijn tijd... was het allemaal anders en wij moesten werken voor ons geld het leven was niet zo makkelijk als dat jij het nu hebt.. etc etc. ik hoor het vaak genoeg van mijn ouders

grtz[/QUOTE]

Dat was wel om te lachen bedoeld Ahmet, ik wil maar bedoelen dat de jeugd van vandaag heel lui geworden is, als ik dat zelf zie bij mijn kinderen, deze doen nu wel veel aan sport omdat ze dat van kleins af ingeburgerd krijgen.

De computer, playstation, en al die andere spelconsoles zijn de slecht doeners, als ik jong was dan kwam je van school en ging je in de wijk voetballen (en geloof me daar werden de beste voetballes gemaakt), tot dat moeder riep dat het eten klaar was. IN het weekend waren we niet binnen te houden, spelen en voetballen, als het maar sport was dan voelden we ons goed

Grtz
    stil growing

Comment

[quote=snipke
      De computer, playstation, en al die andere spelconsoles zijn de slecht doeners, als ik jong was dan kwam je van school en ging je in de wijk voetballen (en geloof me daar werden de beste voetballes gemaakt), tot dat moeder riep dat het eten klaar was. IN het weekend waren we niet binnen te houden, spelen en voetballen, als het maar sport was dan voelden we ons goed

Grtz[/quote]
      Daarom is België ook op het WK

maar je hebt wel gelijk. kinderen die alleen nog maar bezig zijn met de computer.
      Beetje meer beweging zou geen kwaad kunnen.
      Groeten erik

Comment

Als je over het WK wil beginnen mij best, soms is het beter om niet mee te doen dan U belachelijk te maken. Oke we zijn er nu niet bij, alles viel tegen dus ja wat kan je doen, zoals over 4 jaar toen jullie het EK niet gehaald hebben dat in belgie plaats vondt

Grtz
        stil growing

Comment

Het was ook een grapje.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X