Constante pomp in Linker arm

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Constante pomp in Linker arm

Het is me opgevallen dat mn linker arm eigenlijk een constante popm heeft bij de minste beweging die ik maak voel ik de pomp.

Ook als ik aan het trainen ben kan ik met deze arm veel minder herhalingen doen omdat ie te gauw helemaal opgepomt is.

Dit heb ik veel minder met mn rechterarm maar die groeit verder wel net zo goed mee zowel in grote als ik kracht.

Ook heb ik laatste tijd veel last van slapende tijdens mn nacht rust

Moet ik me ergens zorgen om maken of is dit nornaal

Euh, heb je een vriendin...?
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Maar serieus als je er echt last van hebt zou ik ff langs de dokter gaan.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ja heb een vriendin maar gebruik daarvoor men rechter arm

Comment

aha dus als ik het begrijp is je rechterhand je vriendin

ff serieus weer, ik denk ook dat je beter langs de dokter kunt gaan, die kan zo zien wat er is.

grtz
          Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

Ik heb dat ook een tijdje gehad maar dan in beide armen. heb gewoon door getraind en het ging vanzelf over. ik had er ook na de training geen last van. het voelde tijdens de training alleen als de onderarmen vermoeid waren.
            maar om zeker te weten wat er aan de hand is en of je wel of niet door moet trainen is het idd (zoals al gezegd is)verstandig even langs de huisarts te gaan.
            succes
            groeten erik

Comment

Originally posted by aiwaaiwa84
              Het is me opgevallen dat mn linker arm eigenlijk een constante popm heeft bij de minste beweging die ik maak voel ik de pomp.

Ook als ik aan het trainen ben kan ik met deze arm veel minder herhalingen doen omdat ie te gauw helemaal opgepomt is.

Dit heb ik veel minder met mn rechterarm maar die groeit verder wel net zo goed mee zowel in grote als ik kracht.

Ook heb ik laatste tijd veel last van slapende tijdens mn nacht rust

Moet ik me ergens zorgen om maken of is dit nornaal

Dit ervaar ik ook als ik zwaar train. Ik dacht altijd dat dit kwam omdat mijn linker(onder)arm achterstaat in vergelijking met men rechter. Laatst was de pomp wel heel storend!
              En als je slapende armen bedoelt 's nachts, dat heb ik ook . Laatste tijd wel veel minder moet ik zeggen.

Comment

Gebruik je iets , zo nee dan maar eens langs de dokter gaan

Grtz
                stil growing

Comment

Nee helemaal niets iedereen op de sportschool denkt van wel, ik moet zeggen dat mn armen wel snel vooruitgaan miscchien vandaar de klachten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X