Powerliftwedstrijd GPC

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

suc6 beide gaat goed komen!

Comment

Originally posted by punani
      suc6 beide gaat goed komen!
      Ook bedankt voor de support Punani,en we laten je weten hoe het afgelopen is zaterdag.
      @John alvast bedankt voor het doorsturen van de foto's van de wedstrijd naar dit forum, ik krijg het zelf niet voor elkaar zie je, anders had ik hier allang al een paar foto's geplaatst.
      Werk ze, en tot zaterdag.
      Brear.

Comment

Yep succes kerels en vooral have fun!

Comment

Originally posted by BREAR
          Bedankt Cur, ik vind het leuk van je dat je dit log gevolgd heb en positieve feedback hebt gegeven.
          Groet;
          Brear.
          Vind het leuk als iemand echt enthousiast is over iets en zeker als het ook nog eens iets is wat me zelf ligt

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@Bocca, ook bedankt voor de feedback in dit topic, ik hoop dat het een leule wedstrijd wordt zaterdag, maar ik denk dat dit zeker wel het geval zal zijn.
            Het is vriendschappelijk, met allemaal liefhebbers, dus dat gaat wel goed komen.

Greets...
            Vind het leuk als iemand echt enthousiast is over iets en zeker als het ook nog eens iets is wat me zelf ligt

Greets...

En ja Cur, jij bent ook een liefhebber van krachtsport en powerliften, dat weet ik.
            Als er echt veel animo komt voor deze bond, net zoals in Belgie zeg maar, dan denk ik wel dat dit een heel goed alternatief is voor gewone liefhebbers, die geen zin hebben in al die strakke regels van de officiele powerliftbond.

Misschien dat er dan ook steeds meer mensen mee gaan doen, gewoon om hun eigen records elk jaar bv te verbreken, en gelijk een leuke meeting hebben met de andere liefhebbers.
            Groet;
            Brear.

Comment

Vanmidddag alleen nog even wat buikspieren getraind, en een uur cardio.
              Eigen gewicht vandaag 95,5 kg.

10 setjes sit ups van 15 reps, in combinatie met 10 setjes stokdraaien van 50 herh.
              Loopcardio 3 sessies van 12 min, totaal 36 min.
              Fietsen 2 sessies van 10 min,en 1 sessie van 5 min.
              Ik voelde vandaag zelfs nog dat ik dinsdag op alledrie de oefeningen de 1 rm's heb uitgeprobeerd, dus het is goed dat ik verder rust hou tot zaterdag.
              Groet;
              Brear.

Comment

Lijkt me heel verstandig!
                Goed blijven eten en knallen maar zaterdag

Greets...

Comment

Originally posted by Curiosio
                  Lijkt me heel verstandig!
                  Goed blijven eten en knallen maar zaterdag

Greets...
                  Zal ik doen Cur, en John en ik gaan er zeker tegenaan zaterdag.
                  Ik laat zondag in het log weten hoe het is afgelopen.
                  Groet;
                  Brear.

Comment

je gewicht blijf zakken. goed teken cardio werpt ze vruchten af.. suc6 zaterdag en verwacht zondag toch wel een dikke score

Comment

• John uiteraard ook veel succes gewenst hè!

Greets...

Comment

• Dank je!

Comment

• Originally posted by punani
                          je gewicht blijf zakken. goed teken cardio werpt ze vruchten af.. suc6 zaterdag en verwacht zondag toch wel een dikke score
                          Ja, dat cardio'en gaat goed, die dikke score zaterdag, dat zal wel wat moeilijker worden denk ik hehe.
                          Brear.

Comment

• Nou, het is zover, we gaan straks richting Gramsbergen, er was nog even een klein obstakel leek het.
                            Ik keek op teletektst bij verkeersopstoppingen, en daar stond dat de weg van Ommen naar Hardenberg, de N 34 helemaal werd afgesloten.

Bij nader inzien bleek dat vanaf vanavond 2000 u in te gaan, dus er moeten geen problemen zijn om daar te komen volgens mij.
                            Ik haal John om 0915 u van het station hier in Wormerveer, de weging is om 1200 u, en de wedstrijd begint om 1300 u, dus dat moet kunnen allemaal.
                            Ik heb een shakebeker met whey bij mij, aminozuren, bananen, eieren hehe, dus daar zal het niet aan liggen vandaag.
                            Groet;
                            Brear.

Comment

• go for it brothers, make Bodynet proud !!!

or.... just enjoy it!

Succes!

Comment

• Bedankt Bocca, en ja, we gaan ervoor vandaag.
                                Groet;
                                Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X