suc6 beide gaat goed komen!
Powerliftwedstrijd GPC
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by punanisuc6 beide gaat goed komen!
@John alvast bedankt voor het doorsturen van de foto's van de wedstrijd naar dit forum, ik krijg het zelf niet voor elkaar zie je, anders had ik hier allang al een paar foto's geplaatst.
Werk ze, en tot zaterdag.
Brear.
Comment
-
Originally posted by BREARBedankt Cur, ik vind het leuk van je dat je dit log gevolgd heb en positieve feedback hebt gegeven.
Groet;
Brear.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
@Bocca, ook bedankt voor de feedback in dit topic, ik hoop dat het een leule wedstrijd wordt zaterdag, maar ik denk dat dit zeker wel het geval zal zijn.
Het is vriendschappelijk, met allemaal liefhebbers, dus dat gaat wel goed komen.
Greets...
Vind het leuk als iemand echt enthousiast is over iets en zeker als het ook nog eens iets is wat me zelf ligt
Greets...
En ja Cur, jij bent ook een liefhebber van krachtsport en powerliften, dat weet ik.
Als er echt veel animo komt voor deze bond, net zoals in Belgie zeg maar, dan denk ik wel dat dit een heel goed alternatief is voor gewone liefhebbers, die geen zin hebben in al die strakke regels van de officiele powerliftbond.
Misschien dat er dan ook steeds meer mensen mee gaan doen, gewoon om hun eigen records elk jaar bv te verbreken, en gelijk een leuke meeting hebben met de andere liefhebbers.
Groet;
Brear.
Comment
-
Vanmidddag alleen nog even wat buikspieren getraind, en een uur cardio.
Eigen gewicht vandaag 95,5 kg.
10 setjes sit ups van 15 reps, in combinatie met 10 setjes stokdraaien van 50 herh.
Loopcardio 3 sessies van 12 min, totaal 36 min.
Fietsen 2 sessies van 10 min,en 1 sessie van 5 min.
Ik voelde vandaag zelfs nog dat ik dinsdag op alledrie de oefeningen de 1 rm's heb uitgeprobeerd, dus het is goed dat ik verder rust hou tot zaterdag.
Groet;
Brear.
Comment
-
Originally posted by punanije gewicht blijf zakken. goed teken cardio werpt ze vruchten af.. suc6 zaterdag en verwacht zondag toch wel een dikke score
Brear.
Comment
-
Nou, het is zover, we gaan straks richting Gramsbergen, er was nog even een klein obstakel leek het.
Ik keek op teletektst bij verkeersopstoppingen, en daar stond dat de weg van Ommen naar Hardenberg, de N 34 helemaal werd afgesloten.
Bij nader inzien bleek dat vanaf vanavond 2000 u in te gaan, dus er moeten geen problemen zijn om daar te komen volgens mij.
Ik haal John om 0915 u van het station hier in Wormerveer, de weging is om 1200 u, en de wedstrijd begint om 1300 u, dus dat moet kunnen allemaal.
Ik heb een shakebeker met whey bij mij, aminozuren, bananen, eieren hehe, dus daar zal het niet aan liggen vandaag.
Groet;
Brear.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: