striemen!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• striemen!

ik heb bij verscheidene mensen bij de gym gezien dat ze striemen hadden en daarom moete ze nu rustig aan trainen om er voor te zorgen dat het niet verder groeit... nja ik heb het nog niet maar ik wil het heel graag voorkomen wat kan ik dan het beste doen?

grtz
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

je kunt er weinig aan doen.
    er zijn wel cremes die het kunnen verminderen.

Comment

wat ik bedoel is echt om te voorkomen aangezien ik het nog niet heb...
      zijn die cremes ook handig om te voorkomen?/

grtz
      Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

het fijne weet ik er niet van maar volgens mij zijn er cremes die je huid soepel maken en je daarmee scheuringen van je onderhuid kunt voorkomen.
        maar dat zou je na moeten vragen in de drogist.
        gr

Comment

Insmeren is inderdaad het enigste wat je kan doen. je hebt veel anti Striae middelen maar baby olie werkt vaak ook goed. Maak er een gewoonte van om als je uit de douche komt je in te smeren en zorg dat de huid niet "droog" komt te staan
          liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Striae hiervoor is wel degelijk iets om het te beperken wanneer je het nog niet hebt, zodra je er één hebt is het verloren zaak. Het niet zo dat je huid scheurt zoals de meest beweren maar het onderhuids bindweefsel. Dit heeft te maken dat die gebieden meer spanning krijgen dan andere. Daarom is het heel belangrijk dat je voelt hoever je lichaam kan gaan. Het is namelijk gewoon dat het bindweefsel niet de rek en kracht aan kan die er op komt. Om te zorgen dat het bindweefsel het beter aan kan en om scheuren zoveel mogelijk te voorkomen zijn er bepaalde dingen die je kunt doen, maar iedereen moet wel begrijpen dat wanneer je regels overschrijd er ook consequenties zijn. Voorkomen kan je het niet, maar proberen het minste risico lopen kan wel. Bijv ieder morgen en avond en voor tijdens en na de training die gebieden goed rekken en insmeren met olie. Dus ’s morgens, voor de training en ’s avonds insmeren en rekken. Als je dit maar consequent vanaf het begin doet is de kans minimaal, mits je natuurlijk niet de grenzen overschrijd. Hiermee bedoel ik de grenzen die het bindweefsel aan kan. Veel bb-ers willen snel groeien en dat kan het bindweefsel niet aan, maar vaak als ze wat mindersnel zouden groeien dit vaak kunnen voorkomen. Net als bij zwangere vrouwen die groeien ook extreem in een kortere periode. Ook is geduld een goede hulp dan maar wat lager op het gewicht blijven, maar wel minder kans op scheuren en dit is een persoonlijke keus. Maar het kan niet voorkomen worden en het ene lichaam is er gevoeliger voor dan het andere.

Wat betreft bepaalde voeding/vitamine/mineralen nemen om het te beperken heb ik geen ervaring mee, wel heb ik ooit wel gehoord dat zink zou helpen, maar resultaten ken ik niet.

Greetz fiedel
            als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Men raad als supplement vit. E aan om striae, cremes en andere middelen die pretenderen dat hiermee striae voorkomt, is weggegooid geld.
              Ik heb me lam gesmeerd in het begin met vanalles, maar het hielp niks.

Comment

Veel water drinken maakt de huid ook soepeler..
                It is not strength but desire which moves us

Comment

Zink houdt je huidweefsel soepel. Dus een aanrader.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X