zwemmen+krachttraining

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• zwemmen+krachttraining

ik heb al vaak horen zeggen dat powertrainers niet mogen gaan zwemmen, omdat dit dus een sport is waar jeje spieren lang maakt(lange spieren nodig hebt) maar kan dit eigenlijk echt zoveel kwaad, als je nu bv. 1x per week gaat gaan zwemmen???

Bullshit. Gewoon zwemmen als je daar zin in hebt.
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

dat lijkt mij ook ja.. ik zou gewoon gaan zwemme skeitan.. dat gaat ook echt niet zo snel hoor.. als de theorie wel klopt.
      Last edited by hardcoremenneke; 03-07-2006, 18:49.
      on the road to get huge

Comment

lijkt me niet toch... als je het beiden doet lijkt me het beter, is goede sport om droger te worden, snel

Comment

Ja hoor, ik ga af en toe ook gewoon even zwemmen, is volgens mij helemaal geen probleem.
          Brear.

Comment

Helemaal geen probleem.
            Als je allebei op hoog niveau zou willen doen wel maar naast powerliften af en toe zwemmen is niks mis mee.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

tis zowiezo veel beter voor je gewrichten als je vet wilt verliezen. bij hardlopen bijvoorbeeld krijgen je knieen vooral elke keer een harde stoot als je een voet neerzet. (daarom ook goede schoenen kopen!!) bij zwemmen is dit niet het geval, en je gebruikt r hier ook veel meer spieren voor.

ligt er volgens mij aan ook wat je wilt. als je echt wilt gaan bodybuilden kan je beter naar de tips van de anderen luisteren, hier weet ik niet zo heel veel van.. maar als je voor een fitness lichaam gaat zou ik gewoon gaan zwemmen....
              niet overdrijven natuurlijk
              23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

zwemmen is alleen maar gezond. je verbetert er alleen je bloedsomloop wat tijdens powerlifting alleen maar beter is. elk beetje extra zuurstof in je spieren tijdens powerlifting is meegenomen.
                ook zwemmen na de training of als je spierpijn hebt is goed. de belasting is niet verschrikkelijk groot maar je spieren komen wel in actie. daaroor krijg je een bloedcirculatie in je spieren waardoor je afvalstoffen beter worden afgevoerd en voedingstoffen aangevoerd.
                zwemze
                gr

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X