Ik ben 17 jaar en heb tot m'n 15e intensief geschaatst. Hierna ben ik echter nooit van mn luie reet afgekomen en dat is mijn spierontwikkeling ook niet ten goede gekomen. Ik heb nog vrij brede benen die waarschijnlijk ook mijn gewicht compenseren maar ben vanaf mn heupen zo mager dat ik daar graag wat aan wil veranderen. Ik woon nog niet zo heel lang op mezelf en heb net mijn VWO examens afgerond, wat wil zeggen dat ik nu tijd heb om te werken en te sporten. Wat ik tot nu toe lastig vind is om elke dag gevarieerd en gezond te eten, ik ben vaak te makkelijk hierin. Daarbij stond er tot voor kort standaard een kratje koud en ben ik niet vies van een jointje. Wel ben ik sinds 4 dagen gestopt met roken en dit houd ik tot nu toe goed vol ookal is het lastig. Mijn vraag is nu; Wat kan ik binnen ongeveer 6 maanden verwachten met een goed voedingsschema, veel trainen en veel en gezond eten ? Welke gemiddelde vooruitgang is dan sowieso wel te boeken ? Ik ben vrij lang, ik schat zo'n 1,90 en weeg slechts 73 kg. Misschien zijn er mensen die me verder kunnen helpen met advies en tips , en ervaringen. ( ik neem aan dat hier meer mensen mager zijn begonnen ) .
Alvast bedankt voor de reacties !
Groeten,
Alvast bedankt voor de reacties !
Groeten,
Comment