Amateursporters slikken en spuiten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Amateursporters slikken en spuiten

Amateursporters slikken en spuiten

Ik zat te kijken naar dit filmpje en zie ineens de sportschool waar ik train voorbij komen! En even later een intervieuw met Willem Jonkman.

Dbb komt ook in beeld.

Check this out
    Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Ja op dbb is er een topic over werd nochtans geen toestemming gegeven van BIG_T

Comment

Die link doet het niet bij mij, het lijkt mij trouwens wel grappig als je dan ineens je eigen sportschool op televisie ziet.
      Brear.

Comment

@santino: ja ik heb het ook van dbb. Maar big_t hoeft ook geen toestemming te geven, de sitenaam wordt niet in beeld gebracht.

@brear: klikken op de link en dan op de blauwe letters doping in amateursport
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Jezus wat een een eikel die atsma, als je een bodybuilder een 'rode kaart' gaat geven kan hij toch gewoon thuis trainen of in een andere gym

Comment

ik duw op play en er gebeurt niks, moet ik die ergens dowloaden

Grtz
            stil growing

Comment

Neen, je moet ff wachten. Begint vanzelf!

Comment

gaat hem toch niet lukken al die mensen te controleren
                als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Leuk om te zien.
                  Wat mij betreft mogen ze die controles verplichten

Vervolgens legaliseren net als soft-drugs.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Curiosio

Vervolgens legaliseren...

Meen je dit echt?

Dus legaliseren en dan worden deze prestatiebevorderende middelen ook in alle sporttakken gedoogd. Met als gevolg dat iemand die het in zijn sport met de juiste ingesteldheid, motivatie, keihard werken en zijn natuurlijk talent wil maken, genoodzaakt wordt om ook naar deze middelen te grijpen en zijn gezondheid misschien op het spel te zetten aangezien hij anders voorbij wordt gesneld door diegene die wel naar deze spullen grijpen (en uiteraard voor de rest ook keihard ervoor moeten werken, niet verkeerd te interpreteren)???

No offence Cur, maar als jij het zo ziet, ben ik het er niet mee eens. Heb uiteraard absoluut niets tegen mensen die as of welke andere prestatiebevorderende middelen gebruiken. Ieder zijn zin en eveneens hetzelfde respect voor hen als voor eender welke andere, maar de kans dat ze gepakt worden wanneer ze competitie beoefenen moeten ze er dan maar bijnemen ook. Nagenoeg alle tot op heden verboden prestatiebevorderende middelen zijn net iets minder gezondheidsbevorderend en het zou dus verkeerd zijn iemand die niet het risico wil lopen dat zijn gezondheid er op die manier onder komt te lijden dat hij toch voor het blok wordt geplaatst; 'pakken of nét niet goed genoeg meer zijn'.
                    En een optie van het legaliseren in de maatschappij met uitzondering van de sportwereld bestaat nu eenmaal niet wanneer het om dergelijke zaken gaat, evenals 2 aparte competities maken. Wie zal immers zijn geld nog steken in of liever kijken naar een competitie van naturals als ze toch enkele percenten, trager of wat dan ook zijn dan de andere.
                    Last edited by Bocca; 02-08-2006, 19:23.

Comment

Van mij mag het ook gelegaliseerd worden, als je nu ziet al die naifiteit in de topsport. In het begin van de tour worden er vele uitgesloten omdat ze as genomen hebben. En op het einde zou Landis test genomen hebben, komaan he mensen, een tour de france zoals die er de dag van vandaag uitziet is niet uit te rijden zonder ondersteuning, kijk naar Tom Boonen (belgische renner) kan gewoon het niet aan en moet midden in de tour opgeven, is toch normaal , heel u systeem is naar de klote, je moet presteren en hebt welgeteld 1 nacht om te recupereren, dat gaat niet zonder as.
                      Nu wordt in het laatste nieuws (belgische krant) een reportage gehouden van oude mannen die vroeger met de tour caravane meereden, masseurs, mechaniecers, journalisten, die mensen zeggen ook van hoe naif kunnen die ploegleiders nu zijn, over 20jaar werd er al doping genomen en iedereen deed het , toen reed er zelfs een apotheek mee. Ik heb interviews gelezen van jeauq ancetiel (oud profrenner) die ging de dag voor de pyreneenen rit nog op stap, ik moest iedereen laten voorbij gaan zegt die dan omdat het gene wat ik dan s morgens genomen had nog niet was aangeslagen maar eens het begon te werken reed ik iedereen van de bergen af.
                      Topsport is ongezond, een topsporter heeft een rusthartslag van 25-30 slagen per minuut, dit is ongezond

Grtz
                      stil growing

Comment

Het is allebei wat maar ik blijf voor.

Zeker voor amateur gebruikers zou het beter zijn. Nu gebruiken de meesten wat ze kunnen krijgen, HG of UG maakt niet meer uit als de dealer maar zegt dat het goed is.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

@snipke en Cur Respect voor jullie mening, maar totaal niet mee eens
                          We zullen doping blijven bestrijden al is het maar om iedereen een eerlijke kans te geven die niet in strijd hoeft te zijn met zijn eigen ethische waarden.

Comment

Originally posted by Curiosio
                            Nu gebruiken de meesten wat ze kunnen krijgen, HG of UG maakt niet meer uit als de dealer maar zegt dat het goed is.

Greets...
                            Dat ligt dan toch eerder aan hunzelf lijkt me? Ikzelf geloof niet in de term 'verstandig' of 'gezond kuren', maar ik zie hier wel een aantal mensen met de nodige kennis en die eerst een boel zaken gelezen hebben, zich geïnformeerd hebben waar het ook maar kan/kon alvorens de spullen aan te schaffen en daadwerkelijk tot gebruik over te gaan.
                            Iemand die nu te impulsief is zal dat later volgens mij ook zijn wanneer dergelijke spullen zouden gelegaliseerd worden. Ook al zou de informatie er rond dan toegankelijker moeten zijn, communicatie blijft een zwak punt bij de mens en zeker wanneer er veel geld meegemoeid is.

Comment

Sorry Bocca alle respect voor je mening maar nu ben je toch naief he bro. Zoals het nu is is het geen eerlijke strijd want het gebeurt stiekem achter de rug van hun eigen begeleiders, en dan gaan ze nog waarschijnlijk naar mensen die er geen snars verstand van hebben en maar proberen met alle gevolgen van dien,in amerika lachen ze eens als ze hoorde dat ze hier nog bloeddoping deden, dit is al eeuwen achterhaald bij wijze van spreken, zijn zelfs atleten die het laten toedienen die in shock geraken. Als ze dan toch zo met hun lichaam bezig zijn zoals ze altijd laten uitschijnen laat ze dan middelen nemen maar laat dan iedereen middelen nemen dan is pas de strijd terug open.

Grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X