vraagje over snelle stofwisseling

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraagje over snelle stofwisseling

als je een snelle stofwisseling hebt betekend dat dan ook dat je nooit een hoog vetpercentage zult krijgen ?
    The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Kan wel maar dan moet je wel erg veel eten....mn buurjongen zat op 6000 kcal en kwam geen gram vet aan
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Als je maar genoeg eet krijg je vanzelf een hoog vetpercentage.

Zelf heb ik ook een snelle stofwisseling. Vroeger toen ik nog niks van voeding wist dat ik ook dat ik alles kon eten zonder aan te komen.

Toen ik begon met een voedingsschema van 4000+ kcal. kwam ik vanzelf aan, ook in vet.
      Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

he ik had dat vroeger ook, heb 30 jaar 55-60kg gewogen, heb dan maar een 10000kcal dieet gevolgd en nu weeg ik 83-85 kilo, vorige zomer stond ik op 24% bf dus vet kan je zeker aankomen

Grtz
        stil growing

Comment

Het voordeel ervan is dat je niet zo heel erg op je voeding hoeft te letten, als je goed schoon eet, kun je veel eten zonder echt snel vet te worden.
          Wat je dan aanzet is voornamelijk spiermassa, dat vind ik het voordeel van iemand met een snelle stofwisseling.
          Brear.

Comment

Ik heb ook een snelle stofwisseling, kon vroeger ook eten wat ik wilde.
            Dat is nu wel veranderd sinds ik 6x per dag eet en me netjes aan mijn schema houd.
            Als ik nu eens iets anders extra's eet is dat duidelijk te merken.

Nu kan ik niet meer heel de dag snoepen of snacken (kon vroeger wel, kwam geen gram aan)
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

ik weet niet hoe oud de topicstarter is , maar geloof me die snelle stofwisseling verdwijnt ook voor een groot gedeelte eens je de dertig jaar nadert, en eens er voorbij is ze bijna helemaal weg. Dat is toch mijn ervaring

Grtz
              stil growing

Comment

Originally posted by corina
                Ik heb ook een snelle stofwisseling, kon vroeger ook eten wat ik wilde.
                Dat is nu wel veranderd sinds ik 6x per dag eet en me netjes aan mijn schema houd.
                Als ik nu eens iets anders extra's eet is dat duidelijk te merken.

Nu kan ik niet meer heel de dag snoepen of snacken (kon vroeger wel, kwam geen gram aan)

Wat snipke ook al aan geeft JE WORD OUDER MAMA
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Originally posted by snipke View Post
                  ik weet niet hoe oud de topicstarter is , maar geloof me die snelle stofwisseling verdwijnt ook voor een groot gedeelte eens je de dertig jaar nadert, en eens er voorbij is ze bijna helemaal weg. Dat is toch mijn ervaring

Grtz
                  ik ben 16 jaar over maandje 17
                  The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X