2 vraagjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 vraagjes

Yooo beste bb'ers

Ik heb me een tijdje geleden hier voorgesteld en hier ben ik met 2 vraagjes. Ik ben geïnteresseerd in sportwetenschappen dus ik leer graag bij. Sorry als deze vraagjes naïef zijn.

1) Veel bb'ers zullen vroeg of laat gaan kuren. wat gebeurt er nu als je per ongeluk wat lucht mee inspuit in je bil ofzo? Wat zijn de gevolgen daarvan?

2) Ik las dat je pas moet gaan kuren als je al een eind bezig bent en als je al wat massa hebt. Je zou anders nadien moeite hebben om nog op een natuurlijke manier aan te komen? Zijn er verder nog meer gevolgen verbonden aan kuren als je nog niet zoveel weegt? Ik kan me namelijk voorstellen dat veel mensen moeilijk bijkomen en dan lijkt een 'opstartkuur' me voor sommigen welkom... Of zijn de risico's voor iedereen (ongeacht gewicht) even groot?

Bedankt voor het lezen van mijn bericht.

Ik hoop op vele informatieve reacties.

Wat lucht in spuiten kan geen kwaad, moet natuurlijk geen hele spuit zijn.

Ten eerste kuur je al niet als je natuurlijk nog veel kan gainen, ben je tss de 18-25 jaar kuur je zoal niet. Dus dat opstartkuurtje kan je ook al vergeten.
    BB is een sport waar je veel geduld moet voor hebben en dat hebben de meeste niet, zeker niet beginnende jonge kerels, ze zien in de sportschool andere mensen en denken wauw zo een body moet ik ook hebben, maar ze vergeten wel dat misschien die andere kerel al 10jaar traint en een degelijk voedingsschema heeft en een goede training en rust.
    Eenmaal gekuurt kan je bijna niks tot helemaal niets naturel nog aankomen, dus moet je dat kuren zolang mogelijk uitstellen.
    Alles wat je naturel kan opbouwen blijf je ook behouden, je moet u lichaam ook gewend geraken aan het vele eten plus de belasting van de gewichten, daarom dat je ook niet begint met een opstartkuurtje zoals jij het noemt. Uw centraal zenuw stelsel moet gewend geraken aan de belasting.

Kuren heeft voor iedereen risico's ongeacht hoeveel je weegt, er bestaan geen veilige as, het ene tast u lever aan, het andere lever en nieren en longen, het andere uw zenuwstelsel, het andere u ballen , en je krijgt van alles een dip.

Grtz
    stil growing

Comment

@snipke

dat is pas een informatieve en eerlijke reactie. Daar heb ik wat aan! Thx man! Ik ben het 100% eens met je dat veel jonge gasten het geduld niet hebben en daarom te snel gaan kuren. Ikzelf ben ook ongeduldig maar ik ga het toch allemaal natural proberen. ik ben nog maar 23 dus tijd genoeg. Dat veel eten is wel duivels lastig.

GRTZ

Comment

@Snipke: AMEN

Comment

Originally posted by Waxweazle01
          @snipke

dat is pas een informatieve en eerlijke reactie. Daar heb ik wat aan! Thx man! Ik ben het 100% eens met je dat veel jonge gasten het geduld niet hebben en daarom te snel gaan kuren. Ikzelf ben ook ongeduldig maar ik ga het toch allemaal natural proberen. ik ben nog maar 23 dus tijd genoeg. Dat veel eten is wel duivels lastig.

GRTZ
          dat veel eten is misschien in het begin lastig dat had ik ook maar later raak je het gewend en vind je het zelf gewoon heel normaal als je zoveel eet net zoals je lichaam
          The Training is Nothing...The Will is Everything !!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X