zoals het topic staat, hoe kan ik toch mn massa voor het meest bewaren, eventueel met supplementen. mn hele rechter onderarm is in gips dus trainen zal niet gaan denk ik.. sorry dat het bericht zo kort is maar typen met 1 hand is vreselijk.. alvast bedankt
pink gebroken en in het gips voor 3/4 weken, hoe verder ??
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Goed en schoon eten, hoog in de eiwitten. Verder zou je kunnen proberen wel je benen te blijven trainen. Zwaar squatten heeft een stimulerende invloed op je andere spiergroepen bijvoorbeeld. Verder maar gewoon je situatie accepteren en geen onhaalbare doelen stellen. Succes.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
-
Er zijn nog zat oefeningen die je wel kan doen. Gewoon een beetje creatief zijn.
Ik zou dus gewoon blijven trainen, maar om je "blessure" heen trainen.
Ver zou ik gezond/goed blijven eten en een goede multivitamine slikken om het herstel te bevorderen.Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Nou, mn pink is weer helemaal hersteld en ik ken weer hard gaan trainen Ging 27 augustus uit het gips en ging diezelfde avond nog bankdrukken en weer normaal trainen. Als mensen hier interesse hebben kan ik wat oplossingen posten voor mensen die hetzelfde leed gaan of momenteel meemaken. Het leek eerst mission impossible, maar improviseer wat en je kan gewoon alles blijven trainen !
Comment
-
Okee... dit is wat ik heb gedaan..
Zoiezo voor de dag dat het gebeurde had ik hard getrained, en dat had ik in m'n achterhoofd. Na het ongeval als je het zo mag noemen moet je gewoon eerst even rust nemen. Laten we zeggen een dag of 5, dan is je pink al weer voor een stuk aangegroeid.
Voor de borst kon ik toch wel wat oefeningen doen. De oefening die ik echter nog op redelijk gewicht kon doen was die van de Pectoral Machine.
Verder kan je de fly's blijven doen, alleen op 2 of 3 kg per arm maximaal. En dan niet lullig 12 x, probeer gewoon 3 setjes van 50. Dan blijf je toch een ' burn ' voelen, en blijf je het toch een beetje trainen. Let op, het belangrijkste is massa behoud, we willen nu niet aankomen.
De buik kan je inpricipe gewoon op dezelfde manier blijven trainen, die vormt geen probleem.
Schouders zijn gewoon te doen met dezelfde normale standaard oefeningen, echter wel 3x 50.
Wat hebben we dan nog meer.. Oja, de biceps. Ik heb hier zelf wat leuks op verzonnen. In mijn situatie kon ik ze eigenlijk maar op 1 manier trainen, en dat is met een lullig 2/3 kg gewicht op mn gips en 3x 50 doen. Of, als je geluk hebt kan je wat alternatiefs doen. En met geluk bedoel ik dat je nog 3 vingers tot je beschikking hebt. Pak een sterke boodschappen tas, en vul hem met ongeveer 5 t/m 10 kg, wat je vingers maximaal kunnen hebben. En doe dan gewoon de bicep curl, alleen nu met dat tasje ! Je kan je biceps op deze manier gewoon in behoud houden !
De triceps.. lastig lastig lastig.. wat ik zelf alleen bedacht en kon doen denk ik waren de triceps kickbacks. Die deed ik ook op 2/3 kg en 3x50.
De rug is redelijk te trainen.. De lowerback bijvoorbeeld is gewoon nog te trainen met een apparaat, de bladen echter achter heb ik getraind met de volgende manier :
Ga op een gym bal zittenn met je middel net voor het midden op de bal. Zet je voeten strak tegen de muur, en duw je naar voren zodat je eigenlijk op de bal ligt jmet je voeten strak tegen de muur. Pak nu 2 gewichten van 2/3 kg en zet je handen op de grond. En ga dan helemaal naar buiten, en je voelt echt dat je rugbladen worden getrained. Beeld het eigenlijk in als borst fly's, alleen zit je nu op je buik op de bal en ga je juist van binnenuit naar buiten.
Wat dan wat dan.. De benen zijn gewoon nog te trainen, dat moet geen problemen geven.Last edited by Cimbouu; 12-09-2006, 19:58.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
14 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment