talpa

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• talpa

aanstaande zaterdag 19 augustus op talpa om 23:15 documataire over bodybuilders: ik barst uit elkaar.

Thanks voor de tip!
    Ik zet het ook meteen even op AR
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

das een herhaling

Comment

ben benieuwd als ik kan dan kijk ik wel ff
        Who's the Chef

Comment

oke, ze zeggen nu dat naar schattig 20% van de sportschool gebruikers sterioiden gebruikt.

volgens mij gaat het over engeland, maar dit lijkt me erg veel of niet?

Comment

als ik hier zo af en toe lees........ .....
            als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

volgens mij ben ik heel naief he

Comment

20% zou best kunnen als je alle sportschoolgangers over één kam scheert.
                Als je gaat kijken naar de mensen die bb of krachttraining doen ligt het percentage veel hoger.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Had hem al een keer gezien. Jammer dat ze het zo laten zien. Op deze manier krijgt bodybuilding een slechte naam en de vooroordelen die er toch al zoveel zijn alleen maar bevestigd. En dan ook nog eens die gekke Greg Valentino . Gvd wat is die gast gek met die naalden in zijn biceps om het pus eruit te halen
                  liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

Originally posted by philosopher View Post
                    Had hem al een keer gezien. Jammer dat ze het zo laten zien. Op deze manier krijgt bodybuilding een slechte naam en de vooroordelen die er toch al zoveel zijn alleen maar bevestigd. En dan ook nog eens die gekke Greg Valentino . Gvd wat is die gast gek met die naalden in zijn biceps om het pus eruit te halen

ja jammer dat ze het zo lieten zien ook steroids gebruikt krijgt zo een slechte naam. wat die greg heeft gebruikt is helemaal geen steroid maar pure olie die synthol.

Comment

en die andere knakkers dan?

ik werd er in ieder geval goed naar van, kreeg een beetje het idee dat zodra je begint met gebruiken je kon rekenen of op ************************ of een hartaanval.

Comment

no problem. nu geloven ze het van 'normale' gebruikers niet dat ze gebruiken want die hebben niet van die aso rare armen
                        een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

haha ja das waar, dat spul wat hij gebruikte, zou dat ook alleen al massa creeren? of is het echt een boost voor het trainen. het zag er namelijk zo siliconen uit :S

Comment

Originally posted by hckid View Post
                            haha ja das waar, dat spul wat hij gebruikte, zou dat ook alleen al massa creeren? of is het echt een boost voor het trainen. het zag er namelijk zo siliconen uit :S
                            Het is gewoon een soort van olie waarmee de spieren worden opgevuld, je hoeft er niet eens voor te trainen.
                            De man stelt dan ook helemaal niets voor, het is zonde dat er nog aandacht aan deze lul besteedt wordt op televisie, het is meer een circus attractie zeg maar.
                            Met bodybuilding heeft het in ieder geval niks te maken.
                            Brear.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X