Breedte in....?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Breedte in....?

Hallo,

Nou ik fitness nu dus al iets meer dan een jaar, is nog niet zo gek lang, maar ik lees heel veel over fitness en over allerlei oefeningen. Maar ik wil nu wel eens wat de breedte in gaan. Ik weeg 72 kg en train 4 dagen in de week, voetbal ernaast ook 4 dagen. De vormen zijn er zeer zker wel bij mij spieren, maar echt breder word ik niet? Heeft dit te maken met dat ik nog niet lang genoeg train of miss schema en oefeningen aanpassen? Ik doe nu 2/3 oefeningen per spiergroep met 12-8-6-12 herhalingen. Dus als iemand me zou kunnen helpen, hoor ik t graag.

En nog iets, de binnenkant van mijn borst, en dan vooral bovenaan, groeit maar niet. Ik train nu met borstoefeningen nog extra schuin bankdrukken, flyes schuin op bankje, maar het lijkt allemaal niet te helpe...?

Nou ik hoor 't wel dan he

Groetjes

Moeilijk om er zo iets over te zeggen. Post je volledige schema is misschien kunnen we je dna wat meer helpen, en hoe zit het met je voeding/rust...?
    liberation trough self brutalization, real men don't fear pain and thus can't be controled.

Comment

binnekant borst heb je weer het verhaal met de ene helft die zegt de borst is 1 spier dus daar kun je niet zo gek veel nadruk op leggen de andere helft zegt dat kan wel ik denk als je gewoon je borst zo doortraint dat dat vanzelf zo komt.
      on the road to get huge

Comment

Zou idd ff je volledige trainingsschema plaatsen in de juiste sectie.
        Daarnaast is voeding enorm belangrijk!
        Als je een voedingsschema hebt, plaats dat dan ook ff in de juiste sectie. Heb je er geen zou ik me daar zeker wat meer in verdiepen als ik jou was, valt enorm veel winst mee te behalen.

Comment

gewoon blijven trainen
          iedereen is anders en reageerd anders op bepaalde oefeningen
          dus er is niet echt wat op te zeggen
          Who's the Chef

Comment

Ik denk dat als je 4 dagen fitness en 4 dagen doet voetballen, je lichaam niet ech voldoende rust krijgt.
            Er zijn 3 dingen belangerijk bij fitness, dat zijn voeding, rust en training. Als 1 van deze dingen niet in orde is, zal je geen goede resultaten boeken..

Grtz..
            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Heb je een voedingsschema? Als je maar niet breder wil worden kan het aan het feit liggen dat je te weinig, of foute caloriën in neemt.

Ook ben ik het met Harold eens, dat acht trainingen in de week misschien wel wat aan de hoge kant kan zijn.

Ook zeg je dat je pas een jaar traint. Probeer een balans te vinden tussen juiste voeding, rust en trainen. Maar heb vooral geduld.

Succes!!
              Groei, Groeier, Groeist

Comment

zo te lezen ben jij gewoon overtraint, het is zoals harold al aangaf je lichaan krijgt geen rust, als beginnende fitnesser kan je het best 3x per week full body doen met telkens een dag rust ertussen, 4 dagen per week trainen is al voor mensen die weten hoe hun lichaan reageert en doen er dan geen voetbal bij. Door u voetbal ga je veel verbranden dus jij moet eens eerst deftig uitrekenen hoeveel kcal je nodig hebt rekening houdend met u voetbal en fitness, je kan jaren trainen maar als u voeding niet oke is ga je geen centimeter groeien

Grtz
                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X