schijfje in me borst

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• schijfje in me borst

Hey, Ik heb sinds 1 maand nu in me rechterborst een schijfje onder me tepel, en sinds de laatste 2 weken begint er links ook een te groeien, terwijl de rechter kleiner word. Nu zitten ze ongeveer op het zelfde niveau.

Ik herinner me ook dat ik dit al een x heb gehad toen ik 13 was, en toen gingen ze vanzelf weg. En agz rechts nu ook al minder word ga ik ervan uit dat ze allebei gewoon weggaan (wel erg gevoelig). Maar ik vraag me af wat die schijfjes doen, waarom komen ze en gaan ze weer.. En andere mensen die dit ook hebben gehad??

grtz
    VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

hoord thuis in de pubbertijd kerel
    veel jonge jongens hebben dat gehad
    Who's the Chef

Comment

Ik denk dat jouw lichaam op dit moment veel testosteron aanmaakt, waardoor ook een groter gedeelte in oestrogeen wordt omgezet. Iets anders kan ik er niet bij verzinnen, tenzij je momenteel een vreselijke kuur doet...
      Ik denk dat je maar 's flink moet gaan rammen en slopen in de sportschool. Met veel testosteron levert dat tenminste resultaat op.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Is idd een verschijnsel dat in de puberteit en bij gebruikers van anabolen vaak voorkomt.
        Zolang ze weer verdwijnen niets om je druk om te maken, heel af en toe verdwijnen ze niet vanzelf en dan kan een doktersbezoek noodzakelijk zijn. Moet dan weggesneden worden maar dat komt erg weinig voor hoor als ze natuurlijk zijn ontstaan, geen zorgen dus.

Comment

Goed moment om bikkelhard te trainen dus

Comment

hij wel natuurlijke testoboy
            als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..

Comment

Ik herinner me dat ik, toen ik een jaar of 16 was, ook zo eens een tijdje schijfjes onder men tepels en gevoelige tepels had. Maakte me ff ongerust toen, maar ze verdwenen al even snel als ze gekomen waren...

Niks om je ongerust over te maken dus!!!

greetzzz
              The wrought iron thinks itself needlessly tortured, the tempered steel blade knows why.

Comment

Ondertussen is rechts een stuk kleiner als links komt wel goed natuurlijk

Comment

Helaas je wordt een vrouw, niks meer aan te doen

j/k

Comment

Originally posted by Samot View Post
                    Helaas je wordt een vrouw, niks meer aan te doen

j/k

Comment

ik heb dat ook gehad maar je kan er niets aan doen gaat vanzelf weg
                      oja de doktor zei dat het een begin was van het vormen van borsten
                      nogmaals het gaat vanzelf weg
                      Last edited by JimB; 24-11-2006, 17:18.
                      Verdien geld met en (het is GRATIS)

Comment

zijn dat niet gewoon opgezwollen melkklieren?

Comment

ook welleens van gehoort, maar ik drink nooit melk.

Comment

haha dat heeeft toch niets met melk drinke te maken. melkklieren zitten dacht ik ook bij mannen in de borst ja dus het zou wel kunnen, vroeger konde mannen ook melk uit hun nippelkes spuite dacht ik dat dat zo was.
                            on the road to get huge

Comment

Originally posted by hardcoremenneke View Post
                              haha dat heeeft toch niets met melk drinke te maken. melkklieren zitten dacht ik ook bij mannen in de borst ja dus het zou wel kunnen, vroeger konde mannen ook melk uit hun nippelkes spuite dacht ik dat dat zo was.
                              haha wie heeft dat je wijsgemaakt? geloof je ook in sinterklaas?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X