hay hay

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

welkom

Welkom Esmae,
    Als je boksen leuk vind waarom niet lekker mee door gaan.
    En als je niet van sparren houd stooten zetten is ook leuk en het is goed voor conditie en je lichaamsbouw.
    Zelf heb ik aantal wat jaartje gebokst maar doet het nu alleen nog maar wat op me werk voor de lol,maar het blijft leuk om te doen.

Veel plezier op het form,

Comment

Een beetje fietsemaker heeft tegenwoordig een luchtsysteem.
      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Welkom

Ik heb een cursus boksen gedaan!! Echt een vette sport! Maar ik moest sparren met jongens die 20 tot 30 kilo lichter waren.
        Maar de trainingen waren erg gaaf!

gr

Comment

hay hay

schiedam bedankt voor je lieve reactie jah ik hou niet egt van sparren maar tijdens de trainingen doe ik wel stoten zou als jij al zei ik heb een goede trainer die me nu een beetje aan het pushen is om tog te sparren maar wil ik echt liever niet doen ik doe het zoals jij al zei meer voor mn conditie en mn lichaam leuk dat je het op je werk nog doet trouwenssss voor al mee door gaan moppie als je het leuk vind

ennnuh Erik1982 jaaah boksen is zeker zo een mooie sport niet dat ik zo een manwijf ben hoor :P als ik tegen mensen zeg dat ik boks geloven ze me meestal niet ben een beetje een meisjes meisje hahaha maar doe het om strak te blijven wel jammer voor jou dat je tegen mensen moest sparren met zo een groot gewichts verschil maar die mensen mogen tog weigeren als het gewichts verschil zo groot is ? wel jammer dat je gestopt bent trouwens !!

gr Esmae

Comment

welkom esmae

ik zelf was zaterdag weer bij een kickboxgala dit keer in zeeland was weer zeer vermakelijk gr men
            sigpic<<perfectie ((ik zelf 1.80m 105kilo en bankdrukke 2x 192kilo))

Comment

haaaay menno dankjewel
              wat leuk dat je naar een kickboks gala bent geweest
              is egt heel leuk he ? ennuh 3 x 172 kilo bankdrukken ?? petje af hoor
              doe ik je van ze lang zal ze leven niet na :P

xxx

Comment

Dit word bijna een chat.
                VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

jah maar bijna is nog niet helemaal tog :P

Comment

Welkom......k Doe Zelf Veel Vechtsport...( Krav Maga )....
                    Veel Plezier
                    sigpic<<< mijn voorbeeld en bron van inspiratie<<<...ik...27 jaar....squat 4 x 160 kg

Comment

hey hey
                      dankjewel hoor en wat leuk dat je zelf ook aan vechtsport doet !! alleen ikken krav maga niet wat is dat precies dan ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X