ff voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ff voorstellen

hallo allemaal,

Ik ben helemaal nieuw hier en kom mij dus even voorstellen.
    ik ben een magere jongen van 23 jaar, en mijn doel is om een paar extra kilootjes aan te komen, veel eten trainen en rusten. ik kom erg moeilijk aan dus het wordt een hele klus dit te gaan bereiken. heb een aantal jaren geleden getraind(3maanden) en weer gestopt. en dat een aantal keer. ik ben van plan om nu gewoon door te zetten. dus heb me weer ingeschreven bij de sportschool. ik lees hier zo veel, dat je eigenlijk geen vraag meer kunt(durf) te stellen n dat er gezegd wordt dat je zelf maar moet gaan zoeken, heel logisch want je moet wel de moeite nemen natuurlijk. maar ja als we niks meer zouden vragen sla heel het forum nergens meer op toch!
    maar goed ik hoop nog veel te lezen, en vooral te leren.

Welkom!

Goed plan, lees eerst de site goed door. Dat heb ik zelf ook gedaan en er veel van geleerd. Het probleem is dat sommige mensen zo snel mogelijk hun vraag op de site neergooien terwijl ze met een klein beetje meer moeite een mooi en uitgebreid antwoord kunnen vinden op deze site. Ze geven dan de indruk dat ze er geen moeite voor willen doen maar het antwoord zo snel mogelijk van de mensen hier verwachten.

Als jij een vraag hebt en de vraag is al eens deels besproken is het geen ramp, zolang je ze maar niet het idee geeft dat je het er makkelijk vanaf wilt brengen.

Veel succes met sporten! Wat zijn je stats (kg, vetpercentage enz.) op dit moment?

Comment

dat is ook zo eerst even zoeken en niet gelijk opgeven. mijn stats ik ben 1.74 weeg 59 kg daar blijf ik al jaren op hangen. vetpercentage heb ik nog niet uit kunnen rekenen heb even geen meetlijn voor omtrek. komt wel. vandaar uit ga ik dan ook me voedingsbehoefte berekenen. kwa trainen wil ik minimaal 3x in de week aanhouden, borst-biceps, rug-triceps, schouders-benen. 12-10-8-6 ophogend met gewicht. zal wel weer lekker spier pijn krijgen maar hoort erbij.

Comment

Welkom !
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ok dan, prima, misschien dat je bij je sportschool de vetpercentage kan meten.

Als je vragen hebt over voeding of over je manier van trainen, start dan een topic bij dagelijkse voeding of bij trainingsschema's.

Succes!

Comment

Welkom.

Comment

welkom....
              sigpic<<perfectie ((ik zelf 1.80m 105kilo en bankdrukke 2x 192kilo))

Comment

welkom
                Who's the Chef

Comment

Welkom

Vragen gewoon lekker stellen! Maar veel info staat al in de sticky onderwerpen. dus dan zijn je vragen vaak al beantwoord na het lezen daarvan.

gr

Comment

Welkom
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom
                      VOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NLVOEDINGSBEHOEFTE.NL

Comment

Welkom.
                        getting back in shape...

Comment

welkom

Welkom,
                          Veel plezier op het form

Comment

Welkom..

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X