Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Kun je ook veel positiever bekijken hoor Purple...
Niets tegen jou en jouw nageslacht, maar weet je zeker dat je het ze aan wil doen om al die foto's van die overdreven gespierde gasten te bekijken?
Citaat[/b] (Purple @ Jun. 05 2003,20:57)]Oh zo op die manier, maar laat het ze ook pas zien mochten ze daar rijp voor zijn, misschien een goede motivatie....
Ik bedoelde het zoals Shannasse zegt hoor Purple
Zou nooit zo`n rot opmerking over iemand maken
Citaat[/b] (bruce @ Jun. 05 2003,16:00)]dus je hebt ook nageslachts plannen?
weet jack daar ook vanaf?
Bruce, volgens mij had jij mij er laatst van overtuigd vooral geen nageslacht te nemen om diverse redenen, het gaat al zo slecht met de wereld , en dan zijn jouw dochters niet meer veilig..
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment