Hallo beste vrienden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hallo beste vrienden

Ben 23 jaar, binnenkort 24 wordt oud zeg , ma ja de reden
    dat ik hier ben is om informatie en kennis op te doen over fitness.
    Heb al enige tijd veel zitten lezen en dacht ik wil graag deel uitmaken van
    deze prachtige groep mensen, en hier ben ik.
    Mijn verhaal is een beetje lang, kort samengevat, was zelf in me jeugd
    echt dun, misschien had ik een snelle stofwisseling, en misschien lag het
    aan het feit dat ik alles behalve veel en gezond at, veel cola, weinig eten, alleen
    2 x per dag, dus het ging niet goed, ik woog 64 kilo op me 20ste.
    In de familie gek genoeg, was iedereen breed opgebouwd, qua fysiek.
    Dus ik was de enige dunne persoon in de hele familie, dit vindt ik echt interessant.
    2 jaar geleden stopte ik met ongezond eten, nooit meer cola, ok af en toe eet ik weleens ongezond, 1x in de maand, soms 1x in de 3 maanden.
    In de laatste 2 jaar heb ik 6 maanden getraind, en er was weel vooruitgang. Nu ben ik een halfjaar gestopt maar nu heb ik echt zoiets van en nu moet het gebeuren, de beuk erin voor de komende jaar en kijken wat er gebeurd.Op het moment weeg ik 81 kilo, vet vrije massa 68 kilo, dus 16% vetpercentage.Voor de laatste 2 jaren heb ik nooit ontbijt gemist en at ik minimaal 3x groot per dag en nog 1 a 2 kleine maaltijden erbij.
    Drink elke dag melk en probeer echt gezond te eten, vis, kip, rijst, pasta, kipfilet, runderrookvlees, bruinbrood, melk water dit is ongeveer een samenvatting van wat ik vooral eet.
    Nu ben ik van plan om in 12 maanden, mijn vet vrije massa van 67 kilo
    te verhogen naar minimaal 80 kilo, en 16% Vetpercentage te verlagen naar 10% of zelfs lager als het lukt.Mijn fysiek zag er echt dun uit tot 3 jaar geleden maar nu ziet ie er redelijk goed opgebouwd uit, ik kan er wat mee doen.En ik denk met een voldoende en goede voedingsschema en supplementen, ik wil het voorlopig houden bij whey poeder, hoop ik om binnen een jaar ongeveer 12 kilo aan te komen.
    Denk met een goede training en rust, en de belangrijkste aspect met een hele goede voedingspatroon denk ik dat mijn doel haalbaar is.

Sorry dat ik er zo lang over heb zitten zeuren
    Dit is mijn verhaal, wens iedereen het beste toe en veel geluk met alles.

Groetjes,
    Ty.

Welkom

gr

Comment

En hopen dat fitness maar een mooie levenstijl van je mag worden.

Welkom
      Groei, Groeier, Groeist

Comment

Welkom.
        getting back in shape...

Comment

Welkom.

Je doel lijkt op het eerste oog wat hoog gegrepen (in een jaar tijd dan) maar je moet op zijn minst een heel eind in de richting kunnen komen!
          Zorg (met onze hulp ) voor een zeer goed trainings- en voedingsschema, pas beiden regelmatig aan en zorg vooral voor een enorme berg enthousiasme en discipline, dan zie je er na die 12 maanden hoe dan ook héél anders uit.

Comment

Welkom !
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X