nieuw lid stelt zich ff voor

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nieuw lid stelt zich ff voor

Hey,

Ik zal mij ff aan jullie voorstellen ik ben "Saen" uit Noord Holland train nu z'n 7 jaar ben begonnen met krachttraining steeds zwaarder maar eig geen cardio,vond cardio niks dus ben ik gaan kickboksen om wat droger te worden dit is zo goed bevallen dat mijn trainingsschema erg veranderde meer gaan kickboksen dan krachttraining.
    Tussendoor er uit geweest ivm een autoongeluk motivatie was weg toch weer gevonden en weer begonnen.
    Nu al weer een tijd aan het trainen 5 dagen in de week maar blijf eig rond de 18/19 % vet 80/82kg soms wat minder wil graag een stuk naar beneden ben naast de training bodypump en bootcamp gaan doen eerst ff wennen maar nu super om te doen.
    Meer weten ff vragen,hoop een hoop te kunnen opsteken van jullie.

Welkom,veel succes.
    getting back in shape...

Comment

welkom

gr

Comment

Welkom !
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

welkom...
          sigpic<<perfectie ((ik zelf 1.80m 105kilo en bankdrukke 2x 192kilo))

Comment

thanks

thanks guys,

moet ff wennen aan de site veel gasten die het allemaal net ff beter weten dus goed zoeken

Comment

Welkom.

Wat is je leeftijd en lengte?

Comment

Hey Shan,

Dat stond in me profiel maar ik ben 1.80 en ben 28
                Hoop dat ik hier wat kan vinden om droger te worden lichter/zwaarder maakt me niet zoveel uit zwaarder worden is niet echt een probleem voor mij wil gewoon droger worden.
                Liefst een goed voedingsschema maar daar is iemand van de sportschool mee bezig ff aankijken ben dan wel fanatiek als ik echt merk dat het goed gaat maar het is echt moeilijk om het juiste voedings/trainingsschema te vinden ik doe nog steeds een hoop verkeerd volgens mij. dus hulp is zeer zeker welkom hierbij.

Greetz

Comment

Hulp ga je hier zeker vinden hoor!
                  Voorkauwen doen we het echter niet, je moet dus wel eerst zelf met een schema komen en dan gaan we er aan sleutelen voor je. Voor wat basiskennis over voeding kun je prima terecht in het topic over voeding en schema's dat je kunt vinden onder het kopje 'Lees dit eerst!' helemaal bovenaan het forum.

Mocht je er helemaal niet uitkomen kun je altijd nog ff het topic in mijn onderschrift lezen.

Veel succes!

Comment

welkom
                    Who's the Chef

Comment

welkom

welkom,
                      Veel plezier op het form

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies