ik ben..........

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik ben..........

Geachte l.

ik ben ron en ben 35 jaar. ik kom uit beverwijk en ben sinds 6 weken weer aan het trainen. ik zeg weer omdat ik vanaf mn 17e een jaar of 6 getrained heb. ik moet wel zeggen dat ik het wel gelijk merk want qua bewegingen met dumbells e.d. is het net of ik nooit gestopt was. (en een jaar of 12 is lang)
    en ben gelijk weer verslaafd, anyway ik heb een beetje het gevoel dat ik verkeerd begonnen ben , want als ik hier de verhalen lees over full body en afwisselen enzo , terwijl ik alweer in een split zit (2) (4 x p/wk)dan denk ik dus dat ze er vroeger een hele andere theorie over hadden...

iemand enig idee hoe verder te gaan ?

alvast bedankt.

Chili
    Last edited by chili-palmer; 17-03-2007, 21:34.

Ik denk dat je wel gewoon deze split aan kan houden. Kijk wel uit voor te zware gewichten in het begin. Omdat je van jezelf weet dat je veel meer hebt en gepakt is die uitdaging natuurlijk groot om zware gewichten te gaan tillen.

Je spieren hebben geheugen en binnen afzienbare tijd (wel goed trainen en eten) zul je wel weer op je oude niveau zitten.

Welkom
    Groei, Groeier, Groeist

Comment

Ga ergens wel akkoord met crea...maar...vind 12 jaar toch wel een hele tijd.
      Mischien is full-body toch geen zo een slecht idee.
      Gewoon voor enkele maanden,om terug de draad op te pikken,je lichaam terug voor te bereiden op gewichtstraining.Je kan er in ieder geval niet mee missen...
      In ieder geval;welkom!!
      getting back in shape...

Comment

Welkom

Goed dat je weer begonnen bent! Waarschijnlijk hebben je spieren het oude niveau zo weer te pakken. Hou er wel rekening mee dat dit niet meteen geldt voor je pezen en banden. Deze moeten weer geheel wennen aan de belasting. En op een overbelastingsblessure zit je waarschijnlijk ook niet te wachten. Dus pak het rustig op en misschien is een full body geen gekke gedachte.

succes!!

gr

Comment

Welkom !
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Welkom Ron en bij wie train je? Randy of Nijman? of?
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Kees.

Ik kom uit beverwijk maar woon in sneek en daar train ik ook.
              maar ik weet wel wie vogelenzang en hans zijn.....

Randy ken ik nog van vroeger toen hij nog in velsen-noord trainde.

Groet Ron.

Comment

welkom
                Who's the Chef

Comment

Welkom.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...