Goedendag,
Mijn naam is Marco en ik ben 28 jaar.
Vanaf nu ben ik te vinden onder de forumnaam: Angel78.
Ik train enige jaren kickboksen/muay thai en iets meer dan een jaar MMA (in de volksmond ook wel makkelijk Freefight genoemd).
Ik heb inmiddels 2 MMA-amateurpartijen achter de rug (1 verloren, 1 gewonnen).
De reden waarom ik mij op dit forum heb aangemeld is dat v.w.b. vragen over voeding, bodybuilders de voorgangers voor alle sporters zijn en hierin dus het meest "geleerd" zijn.
Mijn doelstellingen zijn:
Droger worden.
Gespierder worden.
Gewichtstoename van max 2.5kg.
Een goede stap om deze doelstellingen na te streven lijkt mij dus om hier op het forum info te vergaren.
Mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik ze graag, zo niet dan zal ik er in de loop van de tijd genoeg zelf stellen.
Mvg angel78.
Mijn naam is Marco en ik ben 28 jaar.
Vanaf nu ben ik te vinden onder de forumnaam: Angel78.
Ik train enige jaren kickboksen/muay thai en iets meer dan een jaar MMA (in de volksmond ook wel makkelijk Freefight genoemd).
Ik heb inmiddels 2 MMA-amateurpartijen achter de rug (1 verloren, 1 gewonnen).
De reden waarom ik mij op dit forum heb aangemeld is dat v.w.b. vragen over voeding, bodybuilders de voorgangers voor alle sporters zijn en hierin dus het meest "geleerd" zijn.
Mijn doelstellingen zijn:
Droger worden.
Gespierder worden.
Gewichtstoename van max 2.5kg.
Een goede stap om deze doelstellingen na te streven lijkt mij dus om hier op het forum info te vergaren.
Mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik ze graag, zo niet dan zal ik er in de loop van de tijd genoeg zelf stellen.
Mvg angel78.
Comment