Voorstellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voorstellen

Hallo,

Mijn naam is Thomas en ben 21 jaar.
    Als bijbaan ben ik fitness instructeur bij Body Perfection in Ede.
    Ik werk daar al 2 jaar maar ben nooit echt zelf een fitnesser geweest. Sinds kort ben ik begonnen met trainen en heb het tot nu toe erg naar mijn zin.
    Nu ik zelf train merk ik wel dat alle theoretische dingen die ik geleerd hebben heel anders kunnen zijn als in de praktijk. Je ervaart dingen anders en dit hebt ook een hele hoop voor mijn werk.

Lengte 1.80, weeg 76 kg en vetpercentage zou ik niet weten maar iedergeval teveel. Voorheen slecht geleefd qua feesten etc. Achteraf krijg je daar natuurlijk spijt van.. Bij mij sportschool sporten vele grote krachtsporters en ik wil er niet tussenlopen als dun ongespierd jongentje die er dan zogenaamd verstand van zou moeten hebben.

Groeten,

Thomas

Eindelijk een instructeur die ook wil gaan werken. Welkom!
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Welkom,

Mag ik vragen, waar je werkt? Bij ons heb je ook instructeurs maar ze weten niet eens wat squatten of deadlift is terwijl we alles hebben wat we maar nodig hebben. Ze zijn ook een kop kleiner dan de mensen die daar al een tijdje komen dus zelf trainen is idd erg goed dan gaan ze tenminste anders over je denken, want geloof me. Train wel s met een beer en hij scheld ze recht voor de gezicht uit aangezien ze hem een keer zeiden dat je de oefening verkeerd deed ''smal bankdrukken''. Die gozer zei dat je hem breder moest pakken.

Comment

Body Perfection in Ede staat in het bovenstaande bericht

Waarschijnlijk zal jij met stagiaires te maken hebben want als je zoiets niet weet dan vraag ik me af hoe je aan je fitnessinstructeurdiploma's komt.

Comment

Zou niet weten of het een stagaire was.. wel aardig jong maar hij is wel net nieuw.

Comment

hey welkom iemand in de buurt van harderwijk nex ligt ook redelijk in de buurt,ooit een minimeeting zal wel tof zijn (naaap ja kweet het)

Comment

Ik vind het goed hoor Possel, roep maar als je een keer wilt trainen ofzo.

Comment

welkom,
                veel plezier op het form,

Comment

welkom

Body Perfection in Ede.
                  ben ik 1x geweest
                  opzich wel netjes daar

Comment

Welkom op het forum,

lees voordat je begint LEES DIT EERST! - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums en even de regels Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums - Forum Regels door en de stickys Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums als je daarna nog vragen hebt kun je de zoekfunctie http://forum.bodynet.nl/search.php gebruiken en anders kun je zelf een topic aanmaken.

Veel plezier op het forum.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X