Even mezelf voorstellen dan maar.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Even mezelf voorstellen dan maar.

Hallo iedereen!

Ik ben Kevin, een 21 jarige jonge man uit Antwerpen, Belgiƫ.
    Ik heb me geregistreerd op deze site, niet zozeer omdat ik interesse heb voor bodyuilding, maar wel omdat ik interesse heb in sport in het algemeen en omdat ik sinds 5 maanden ook wel meerdere keren per week een gewichtje vast neem. Voor mij is het dus interessant om op welke wijze dan ook zoveel mogelijk te weten te komen qua informatie dat mij verder zou kunnen helpen bij het opbouwen van een fit en gezond lichaam. Een gezond lichaam draagt immers zijn steentje bij in het verweer tegen allerlei negatieve aandoeningen waarmee we soms te kampen krijgen op latere leeftijd (spijtig genoeg).

Verder ben ik graag bezig met de toekomst en opbouw van mn zelfstandige leven (nu ik alleen woon) om zo ver mogelijk te geraken in het leven, en natuurlijk mijn wederhelft van wie ik erg veel hou (ze moest het maar eens leven you never know).

Op gebied van fitness, is het niet mijn bedoeling om mezelf zo breed mogelijk te maken, wel om mijn lichaam een zo perfect mogelijke vorm aan te trainen. Voorlopig (ik geniet van het leven) volg ik nog wel geen diƫten of dergelijke die het me makkelijker zouden kunnen maken om dit doel te bereiken.
    Ik train dus vooral omdat ik het graag doe, en omdat ik me daardoor beter voel in het dagelijkse leven. Om die reden ben ik dus ook geen foto freak, maar om jullie toch maar een idee te geven van hoe het met me gesteld is heb ik nog een (beetje fucked up) recente foto gevonden.

Bij deze dus 'hoi' aan iedereen.
    Last edited by GeneralIx; 15-07-2008, 14:50.

Hoi welkom en succes op het forum, er valt idd genoeg informatie af te halen hier. En voortaan pas je foto plaats bij 20 posts.
    1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Ai, mijn excuses dit wist ik niet. Even naar de regeltjes zoeken dan.
      Indien het een probleem is, mag de foto verwijderd worden.
      Ach, ik zie het wel.

Thnx!

Comment

Het is een best strikte regel, dus het zou fijn zijn als je hem zelf zou verwijderen DENK IK aangezien ik geen mod ben, puur advies
        Anyway, welkom!

Comment

Zou wel willen, maar probleem is dat die "edit" knop is verdwenen en ik overigens de post niet meer kan wijzigen.

Mijn excuses alvast.

Comment

welkom man. Mooie introductie

Comment

welkom,
              veel plezier op het form,

Comment

welkom
                je kan editten binnen 5min van je post dus nu kan het niet meer en moet een mod het doen mischien nog wat dingen posten voordat een mod hem verwijdert (dat je de 20 posts hebt)
                zou wel ffies de regels lezen is wel handig voordat je weer iets verkeerd doet
                trouwens netjes je zelf voorgesteld
                Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom!! en je foto is niet echt duidelijk

Comment

welcome

Comment

Originally posted by supremedc View Post
                      Zou wel willen, maar probleem is dat die "edit" knop is verdwenen en ik overigens de post niet meer kan wijzigen.

Mijn excuses alvast.
                      Welkom! En excuses aanvaard.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X