Mij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ok bedankt.

Over die eieren heeft duidelijk iedereen weer een andere mening, meestal nergens op gebaseerd. Ik neem het midden en zeg: elke dag een eitje kan geen kwaad en ik eet het eigeel gewoon op want dat vind ik lekker

Comment

Originally posted by oosterhuis View Post
      Ok bedankt.

Over die eieren heeft duidelijk iedereen weer een andere mening, meestal nergens op gebaseerd. Ik neem het midden en zeg: elke dag een eitje kan geen kwaad en ik eet het eigeel gewoon op want dat vind ik lekker
      Het statistiche werk dat Heineken en ik hebben verricht is geen mening maar harde wetenschap. Op basis van die harde wetenschap kun je een mening vormen, maar wat wij deden was harde wetenschap.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Het statistiche werk dat Heineken en ik hebben verricht is geen mening maar harde wetenschap. Op basis van die harde wetenschap kun je een mening vormen, maar wat wij deden was harde wetenschap.

zoiets als harde wetenschap bestaat bijna niet, zeker niet als het over het menselijk lichaam gaat. Het effect van voeding is bij ieder persoon uniek, je kunt wel veel overeenkomsten vinden, maar echte harde wetten zijn er nauwelijks. Behalve in extreme gevallen met stoffen die eigenlijk niet gezond zijn zoals pure suiker, alcohol en dat soort dingen. Maar ik doe het lekker zo,als ik me er niet goed bij voel pas ik me wel an

Comment

Originally posted by oosterhuis View Post
          zoiets als harde wetenschap bestaat bijna niet, zeker niet als het over het menselijk lichaam gaat. Het effect van voeding is bij ieder persoon uniek, je kunt wel veel overeenkomsten vinden, maar echte harde wetten zijn er nauwelijks. Behalve in extreme gevallen met stoffen die eigenlijk niet gezond zijn zoals pure suiker, alcohol en dat soort dingen. Maar ik doe het lekker zo,als ik me er niet goed bij voel pas ik me wel an
          Is een studie op basis van risicotoename naar rato van inname, toegepast op de Nederlandse bevolking. Is aardig wetenschappelijk. Natuurlijk verschillen de risico's per persoon, maar we hebben het dan ook over statistiek, en dat is altijd een gemiddelde. En aangezien het gemiddelde over zo'n grote bevolkingsgroep is genomen, is het aardig accuraat.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Haha ,ik herinder mij nog wel dat topic, leek een hele simpele vraag maar een aantal mensen hebben zich er als een gek in verdiept heel mooi om te lezen.
            Zelf eet ik bij het ontbijt altijd 1 eitje vind ik zelf gewoon lekker en soms 2 maar dan na de training.
            Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
              Haha ,ik herinder mij nog wel dat topic, leek een hele simpele vraag maar een aantal mensen hebben zich er als een gek in verdiept heel mooi om te lezen.
              Zelf eet ik bij het ontbijt altijd 1 eitje vind ik zelf gewoon lekker en soms 2 maar dan na de training.
              Hehehe. Onderzoek was gedaan door ondergetekende hoogstpersoonlijk en Heineken. Was erg leuk, beetje tegen elkaar ingaan met statistiek. Was echt de eerste keer dat ik wiskunde leuk vond.

sigpic

Comment

Welkom
                1.79 85kilo BF12%.. we blijven bezig de blokjes moeten komen!

Comment

Welkom
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

en succes!!

Nette intro ook...
                    1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse