4,5 kg in 4 weken verloren? Dat is een goed resultaat. Heb je een streefgewicht in gedachten?
nieuw hier :)
Collapse
X
-
Update! Ik zit momenteel op de 81,4 kg (tussendoor helaas veel gecheated) ik zie nu ook een ader doorkomen op m'n schouder! (als ik een pomp heb met goede belichting) Ben ondertussen wel nieuwsgierig hoeveel kg er nog af moet voor ik m'n abs zie, heb ook veel overtollig huid onder aan m'n buik en bij m'n tricep. Kcal: 2218Attached Files
Comment
-
Nu, eind april, 81,4 kg. En midden oktober 2017 zat je op 88,2 kg. Dat is zeven kilo minder in ongeveer zeven maanden. Dat je gewicht verloren hebt is mooi meegenomen. Maar het tempo, 1 kg per maand, lijkt me wat aan de langzame kant. Te oordelen aan de foto kan je nog wel wat meer kwijtraken. Ik denk, maar dat is een grove schatting, dat je nog ongeveer 8 a 10 kilo moet kwijtraken voordat je abs zichtbaar worden.
Minder koolhydraten eten, en minder zoete dranken (en alcohol) drinken.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostNu, eind april, 81,4 kg. En midden oktober 2017 zat je op 88,2 kg. Dat is zeven kilo minder in ongeveer zeven maanden. Dat je gewicht verloren hebt is mooi meegenomen. Maar het tempo, 1 kg per maand, lijkt me wat aan de langzame kant. Te oordelen aan de foto kan je nog wel wat meer kwijtraken. Ik denk, maar dat is een grove schatting, dat je nog ongeveer 8 a 10 kilo moet kwijtraken voordat je abs zichtbaar worden.
Minder koolhydraten eten, en minder zoete dranken (en alcohol) drinken.
Comment
-
Cardio kan een beetje helpen bij het verbranden van energie (dus het verbranden van vet). Maar het kan een slecht dieet niet compenseren.
Op welke oefeningen ben je hoeveel achteruit gegaan in kracht? Kan je dat kwantificeren?Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostCardio kan een beetje helpen bij het verbranden van energie (dus het verbranden van vet). Maar het kan een slecht dieet niet compenseren.
Op welke oefeningen ben je hoeveel achteruit gegaan in kracht? Kan je dat kwantificeren?
nu: 95/175/120
Vooral mijn bench is behoorlijk onderuit gegaan helaas. Overheadpress was anderhalf jaar geleden 80 1x max, wel barbell. Maar nu doe ik voor schouders alleen maar pull oefeningen omdat ik last heb van een "knak" als ik press oefeningen doe.
Comment
-
Tja, als je lange tijd een cut doet dan verlies je altijd wel wat aan kracht. Ik kijk niet erg op van de getallen die je noemt voor deadlift en squat. En wat betreft de teruggang in bench press zeg je zelf al dat het komt door een blessure.
Als je het erg demotiverend vindt dat je maxes zijn teruggelopen zou je kunnen overwegen om een tijdje te stoppen met cutten. Ga dan op onderhoudsniveau eten (probeer te voorkomen dat je gewicht duidelijk toeneemt) en focusseer een tijdje op trainen. Dat kan je dan een paar maandjes doen zodat je kracht weer wat toeneemt. En daarna zou je dan je cut kunnen hervatten. Dit betekent natuurlijk wel dat het langer gaat duren voordat je bij je streefgewicht aanbelandt.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
Originally posted by niet_hier View PostTja, als je lange tijd een cut doet dan verlies je altijd wel wat aan kracht. Ik kijk niet erg op van de getallen die je noemt voor deadlift en squat. En wat betreft de teruggang in bench press zeg je zelf al dat het komt door een blessure.
Als je het erg demotiverend vindt dat je maxes zijn teruggelopen zou je kunnen overwegen om een tijdje te stoppen met cutten. Ga dan op onderhoudsniveau eten (probeer te voorkomen dat je gewicht duidelijk toeneemt) en focusseer een tijdje op trainen. Dat kan je dan een paar maandjes doen zodat je kracht weer wat toeneemt. En daarna zou je dan je cut kunnen hervatten. Dit betekent natuurlijk wel dat het langer gaat duren voordat je bij je streefgewicht aanbelandt.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 110kg 4x
- 61kg 25x
Hatfield...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 100kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 30kg 2x15
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door chark 37Hey .
Door medische redenen kan ik niet sporten maar wil wat afvallen iemand iets te koop ....-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 91kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Bij de w-up sets 1-2 reps meer...-
6 dagen geleden -
-
door TuinWonesHet verkrijgen van kwalitatieve backlinks van Nederlandse websites kan de autoriteit van je site verhogen en je ranking verbeteren. Vergroot je online...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor henrycavilI genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 51kg 8x, 6x L en R
Superset met
Lu side...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 110kg 1x (durfde 117.5kg niet, 110kg was laatste w-up set)
- 107.5kg 2x
Deficit wide...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-