Aangenaam.... hier een bokschick

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Falstyr View Post
    Zou geen gewichten aan gewrichten hangen tijdens rennen en zo. Tenzij je het 1 en ander wilt verneuken natuurlijk. Wat je wel kan doe is een weighted vest gebruiken.
    Tnxxx... Lijkt me wel weer erg warm dan of ben ik dan erg een zeur? Maar heb al snel last van overbelastte enkels, dus de gewrichten verder verkloten lijkt me geens strak plan...

Comment

Zou dan inderdaad eerder kijken voor een weighted vest, en extreem goed schoeisel. Als je enkels snel overbelast zijn zou ik er zeker mee uitkijken.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Speciale loopschoenen aan laten meten is dan geen overbodige luxe als je veel rent. Anders ga je overcompenseren en kun je scheensplinters krijgen. Rennen met steken in de schenen is ook niet lekker believe me

Comment

And me...
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom karlijn! Doe je gewoon boksen of kickboxing?

Comment

Originally posted by wiseguy View Post
              welkom karlijn! Doe je gewoon boksen of kickboxing?
              Deed eerste allebei, maar me nu volledig gestort op boksen. Qua tijd is het beide niet bij te houden, en mijn kicks zagen er toch verwijft uit

Comment

Welkom

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X