Nieuw hier...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw hier...

Hey peoples! Ik ben Tomas, 26 jaar uit Tilburg. Train al een jaartje of 8 (thai boxing & krachtsport). Ik ben 1.90 m en weeg 100 kg, met een vetpercentage van 12 - 14 %. Ik ben qua krachttraining redelijk constant wat betreft sportschoolbezoek, ca 4 x per week. Thai boxing doe ik 1 x in de week. Ook let ik op de juiste voeding en supplementen. Ik heb in mijn carriëre 2 x een kuurtje gepakt wat erg goed uitgepakt heeft. Begin maart start ik met mn 3e kuur, sust icm primo. Hier wil ik wat ervaringen delen op het gebied van krachtsport en wie weet piek ik voor de 3e keer!!!

Spreek je!

Welkom!
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

welkom,
      veel plezier op het form,

Comment

Welkom
        The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

welkom

Comment

welkom
            Calisthenics / Street workout

Comment

Welkom
              Who's the Chef

Comment

Welkom
                een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Welkom! Echt een sportman dus. Je zegt "dan piek ik weer". Draai je ook wedstrijden dan?
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Thanx voor het warme welkom peoples! En ja, echte sportman idd...;-)
                    Heb n paar wedstrijden thaiboxing gedaan, maar nog nooit bodybuilding... is ook niet het streven... en pieken...in de zin van het maximale uit mn komende 10 weken te halen!

Comment

Oké. Ja, ken de term in vechtsportverband als vechters hun hele cyclus erop afstemmen om op dat moment in de optimale vorm te zitten.

Wens je alvast succes, maar houd er rekening mee dat je eerst tien behoorlijke posts moet hebben voordat je hier in de sectie doping mag posten.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

welkom,
                        veel plezier op het form,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X